☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆ Kliertje,(Ronde 16), Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 5 mei ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD 7 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ XLizzy, (Ronde 13), ronde 1 met Shatavari Holisan, NOD 17 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆6 onregelmatige cyclus, ☆2 Zwanger! ☆1 ongesteld ☆18 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! WIJZIGINGEN IN KLEUR DOORGEVEN SVP!!! Kliertje, heb je nu op rood gezet, of wil je dat ik je erin zet met je nieuwe NOD?
dank je Julia, zet me maar onderaan het lijstje, nieuwe NOD is 2 juni. (die rode kleur is nu wel erg confronterend, haha) Ben benieuwd hoe het met Wish01, Zonnetje2013 en Kari37 gaat! (Alhoewel ik verwacht dat ze het bij positief nieuws waarschijnlijk allang van de daken zouden hebben geschreeuwd?)
Hier even een update van mij: ben nu twee dagen overtijd...maar dat gebeurd wel vaker dus vandaar dat ik niet wil testen maar wacht nog even rustig af want voel mij niet zwanger. Voel me wel ongelooflijk down en heb nergens zin in. Als ik niet zwanger ben dan heeft de Shatavari mijn cyclus niet korter gemaakt en daar had ik wel een beetje op gehoopt. Wel ontzettend veel vruchtbaar slijm gehad en ook voor een periode van zeker ruim een week. Ik hou jullie op de hoogte en succes allemaal.
☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ April ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari, NOD 22 april ☆NOD☆ Mei ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari NOD 2 mei ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, NOD 4 mei? ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, NOD 7 mei ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. NOD 8 mei ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs NOD 10 mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Aardbeitje,(Ronde 10), maart Shatavari Holisan 2xdgs tot NOD 14 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ XLizzy, (Ronde 13), ronde 1 met Shatavari Holisan, NOD 17 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆NOD☆ Juni ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆6 onregelmatige cyclus, ☆2 Zwanger! ☆0 ongesteld ☆18 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! WIJZIGINGEN IN KLEUR DOORGEVEN SVP!!!
Kliertje, heb het even aangepast hoor! Rood is ook niet leuk:x Kari, spannend meid, wanneer wil je evt gaan testen??? Duim voor je! Hier bijna NOD, nog even geduld!
Kari, spannend meid, wanneer wil je evt gaan testen??? Duim voor je! Ik wacht het nog even af...vorige maand kwam mijn menstruatie precies op tijd maar de maand ervoor was ik 13 dagen over tijd en heb ik er drie testen tegenaan gegooid maar was niet zwanger.( waren er toen ook nog niet mee bezig maar je weet maar nooit hè..). Ook voor jou spannende dagen in het vooruitzicht! Hopen maar op een knaller
Nou ik zie iets verandering in mijn, sorry, slijm.. Het is iets doorzichtiger maar niet heel veel hoor. Ik heb ook ineens wat puistjes/pukkels.. Hoort dit ook bij een eisprong? Borsten doen al een paar dagen wat pijn, tepel en er onder. Dit is ook nieuw voor me.. Kan dit er ook bij horen? Liefs
Wat grappig wat jij zegt ik herken het. Weinig slijm en in mijn gezicht veel puistjes. Bij de etos wat voor gehaald en zijn nu aardig verminderd. Zonder pillen dan had ik en paar dagen voor mijn ongesteldheid zere borsten. Dat onze dochter optillen al zeer deed. Daar heb ik nu nog helemaal geen last van. En zonder pillen zou ik rond de 8 mei ongi moeten worden. En dat zijn we al bijna, dus ik snap er niks met van. Gister middag wel zeurderige buikpijn gehad waarvan ik dacht dat ik ongi zou worden. Maar na en paar uur was het over en nog niks te bekennen. We wachten het nog even af.
Ik snap er ook niks meer van. Famke24 gebruik jij ovulatietesten? Ik niet. En doordat mijn cyclus ineens een zo raar doet weet ik ook niet meer wanneer mijn eisprong is geweest. Ik heb sinds gisteravond wel krampjes ook alsof ik ongesteld ga worden. Kan dit bij een eisprong horen?
Ik heb wel een poosje ze gebruikt maar deze ronde niet. Ik had nog eentje liggen en die vorige week gebruikt en die gaf en lichte positieve streep. Maar dat kan ook net na de eisprong nog. Als deze ronde mis is, dan ga ik ze maar weer aanschaffen. Wat ik vanmorgen wel vreemd vind is toen ik de kat eten gaf ik daar Bij stond te kokhalzen, dat heb ik nog nooit eerder gehad. En maar weet wachten....
Hahahaha Ja vervelend is dat he. Ik heb vorige ronde pas op dag 25 een eisprong gehad, We blijven maar even "klussen" en dan zien we het wel. Hoop dat de pillen de cyclus wel wat korter maken. Heb nog steeds raar gevoel onder in mijn buik. Net bij naar de toilet gaan voelde het ook raar ( boodschap nummer 2 sorry hoor hihi) En dan bedoel ik niet dat ik moest hoor haha. Is lastig uitleggen. Maar ja meer dan wachten kunnen we niet doen. Ga je testen de 8e of wacht je het even af?
Meiden wat gaat het spannend worden! Hier op 14 dpo en een hoge temp, meestal pas op 16dpo ongi, dus nog 2dgn wachten..... 11dpo getest en deze was negatief, dus wil nu nog even wachten.
Kan iemand mij vertellen hoe groot de shatavari pillen zijn? Ik kan dat nergens vinden en de Tuinen heeft ze uit de handel gehaald daar ben ik geweest voor info.. Ik zie op internet dat er een potje is en een doosje? Is dat het zelfde? ik wil ze ook gaan gebruiken.. maar wel gek dat de Tuinen ze niet meer verkoopt. ik ben bang voor bijwerkingen of zijn die er niet echt?
Ik heb ze ook besteld! Kan ik denk je gelijk gelijk beginnen, of moet ik deze eindeloze cyclus afwachten ?
Ik heb er even over getwijfeld, maar na het lezen van dit topic heb ik ze toch besteld, als het goed is komen ze morgen binnen en dan ga ik ook met Shatavari capsules beginnen, ik ben benieuwd wat het effect bij mij is en of het mijn cyclus beïnvloed.
De capsules van Holisan zijn best groot Waarom heeft de Tuinen ze uit de handel genomen, weet je dat toevallig? Of werden ze gewoon slecht verkocht? Ik heb er na deze ronde nog een paar en weet niet of ik nog wel nieuwe ga bestellen...
Cyntje78 waarom weet je niet zeker of je ze nog gaat gebruiken? Mijn twijfel is na de eisprong.. op internet zie ik dat je ze beter niet na de eisprong kan slikken... Zit inmiddels wel op dag 20 en weet nog steeds niet of ik een eisprong heb gehad hahah handig...