Oh, Steppie.... ik zie nu dat jullie wel al een jaar bezig zijn.... ben je er al mee naar de huisarts geweest? Misschien voor een verwijsbrief van de gyn om even de boel te checken?
Heb net toch maar een testje gedaan. Zag geen tweede lijntje opkomen binnen 5 minuten en heb het testje weggelegt. Toen ik 10 minuten later weer keek zag ik een héél maar dan ook héél vaag tweede licht roze streepje. Geldt dit nog? (Kan best zijn dat ie er al stond binnen 5 minuten maar hij is nog zo vaag).
Het streepje staat er maar krijg de test niet scherp op de foto, het is zo´n ienieminie stripje. Lees wel net in de bijsluiter dat je na de gegeven 5 minuten geen waarde moet hechten aan een positieve uitslag.... Weet dus alleen niet of het streepje er binnen die 5 minuten stond. Misschien morgen nog eens proberen met ochtend urine en dan even wat geduldiger afwachten en de strip niet meteen wegleggen.
Haha.... ja Karie37... die 5 minuten duren ook wel heul lang! Tja, 5 of 10 minuten... ik weet niet of dit echt heel veel verschil maakt. Maar aan mij heb je weinig want ik tuur tot aan een volgende test 24 uur later. En dát is pas zielig Ik ben erg benieuwd naar morgenvroeg! Ik kom zeker spieken hoor! Zo en nu even mn sport oeffeningen doen anders kan ik na 2 weken vakantie a.s. maandag niets meer
Ja hoor! Ik ben morgen vrij dus zal ook bijtijds hier zijn voordat ons zoontje wakker is. Sporten is al klaar voor het geval jullie denken "huh, nu al?" haha! Om de dag 15 minuten max
Haha... ja max Normaal 2 x per week 1.15 uur en nu het vakantiestop is om de dag even 15 minuten. Ik doe aan klassiek ballet en sinds kort op spitzen en om geen gruwelijke zere tenen te krijgen moet ik het een beetje bijhouden. Wie had dat ooit gedacht op mijn leeftijd whaha!
Cyntje78 en Famke24 Sorry voor late reaktie maar had probs met mijn internet verbinding (niet ongewoon in spanje Heb opnieuw getest vanochtend vroeg met ochtend urine en na vier minuten verscheen er weer een héél vaag streepje. Ik ga er vanuit dat het gewoon indrogers zijn, heb totaal geen kwaaltjes alleen een rot humeur :x, test was ook niet donkerder dan die van gisteren. Eigenlijk wil ik helemaal niet zo vroeg testen maar had deze testjes nog liggen en dan is de verleiding groot. Bij mijn dochtertje testte ik pas laat en dan zijn die tergende eerste twaalf weken zo om. Ga voorlopig niet meer testen. (testen zijn op ook overigens) @Famke: bij mij zijn zere borsten juist de enige zwangerschapskwaal geweest..
Oh wat een onzekerheid Kari37! Nog maar weer een paar dagen wachten dan? @Famke... hier zijn pijnlijke boobs geen symptoom helaas.... wél volle/zware boobs.
Hallo dames, Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar er gebeurt hier ook maar weinig, nu de laatste dagen voel ik steeds tikjes/plopjes in me buik; echt een heel raar gevoel ik dat, net of dat er iemand klopt. En vandaag veel steken, buikpijn, rugpijn, en met vlagen misselijk gevoel, net of dat ik moet overgeven. Zo raar, vriendlief vraagt ook steeds of alles goed is. En slaap de laatste dagen echt onwijs weinig, met afgelopen echt het ergste, pas om 1 uur naar bed, en om 5 uur zat ik echt klaar wakker beneden met het idee dat het al 'n uur om 9 was. Echt zo maf. Ben na een half uur toch maar weer naar bed gegaan maar heb alleen maar naar het plafond zitten staren, het is ook al zo vroeg licht. Pff, moest het even van me afschrijven. Ben ook onzettend warm. Hoe gaat het met jullie verder, ik lees wel mee, maar reageer amper, heb van de week ook weer nieuwe capsules besteld. Misschien dat ik er toch 2 per dag ga slikken want merk er nu weinig van ( volgens vriendlief dan )
@Liefwondertje... hoever in je cyclus zit je nu? Dat extreem vroeg wakker herken ik wel van mijn zwschap in 2010 En dat warm zijn ook.... maar ik ben na mijn ei altijd wat warmer. Het is ook normaal om een hogere temp te hebben na ei (ik temperatuur) @Hier weer een dag verder haha! Nog niets te melden
Dames kijk eens!! Ik testte 7dpo 7dagen voor nod al heel licht positief. nu vandaag 4 dagen voor nod 11 dpo deze testen!! Ben er zo blij mee met ijn 2 mk had ik op mijn nod zelf niet eens zo eens donker streepje dus ik hoop zoooo dat het nu wel goed zal gaan
Super Aardbeitje, die laatste is zeker een knaller voor 4 dagen voor je nod! Een voorzichtig gefeliciteerd!
Dank je! Ik hoop dat het wat goeds betekend aangezien ik op nod tuurstreepjes had, die bovenste van de action is een stuk lichter maar het is ook bekend dat die meer hcg nodig heeft..Ik kan het gewoon niet geloven ik besef het nog niet..Zou het door de shatavari komen?