Ooooh Aardbeitje....Waaaaaauuuwwwieee, superrr, alvast gefeliciteerd, ooh ik hoop zo dat het door de shatavari komt. Ik heb ook rare klachtjes, en me buikje doet/voelt nog steeeds raar. Ik zou eigelijk nu mijn menstruatie moeten hebben, maargoed ik ben in bijna 2 jaar tijd misschien hooguit 5 keer ongi geweest. De laatste keer begon mijn ongi op 8 april... Gisterenavond wilde ik net in bed gaan liggen en kreeg me toch ineens steken in me buik... en moest meteen na de wc Bahbah
Dank je wel! Heb ook op internet gelezen dat natuur producten tijd nodig hebben om op te starten dus dat verklaart misschien ook waarom de eerste ronde negatief was..hoop zooo voor je dat je ook gauw en knaller hebt..besef echt niet dat ik zwanger ben vooral omdat het zo vroeg is..
☆Shatavari gebruikers☆ ☆NOD☆ Mei ☆ Julia1984,(Ronde 14), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, daarna 1xdgs tot NOD 10 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Famke24,(Ronde 9), Ronde 1 Shatavari 2xdgs, NOD 12 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ XLizzy, (Ronde 13), ronde 1 met Shatavari Holisan, NOD 17 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SowNice,(Ronde 3), Ronde 1 Shatavari 1xdgs, NOD..... ☆ Steppie,(Ronde 12), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ Kari37,(Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, ☆blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆NOD☆ Juni ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆6 onregelmatige cyclus, ☆3 Zwanger! ☆0 ongesteld ☆18 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs Ik heb even het lijstje weer naar voren gehaald en wat aangepast, Ik had mijn NOD op 10 mei staan, maar heb het nu onderaan gezet. En degene die voor mij stond, staan gezellig met mij onderaan Voor Aardbeitje moet het nog verder aangepast worden.
Hihi aardbeitje, hij is toch moooi positief. Echt zo super. Hoop echt dat de shatavari zn werk doen, dan volgen wij snel aan
oohw wat heerlijk!!! Ik ben blij voor je, Aardbeitje! Het fijne van zo'n forum is dat, ondanks dat het bij mij zelf nog niet is gelukt, ik wel steeds echt oprecht superhappy ben als het iemand anders wel lukt!!! Ik hoop dat er snel meer volgen!
aah dat is echt heel lief..Ik merk soms wel dat sommige niet echt blij kunnen zijn als andere een positieve test hebben idd..Je zult vast snel volgend Samen met derest hier natuurlijk
@aardbeitje super gefeliciteerd!!! Dat je over 8 maanden maar een prachtige beeb mag krijgen!!! Ik ben gister ongi geworden!:x voor mij geen shatavari meer... M'n lf was een dag korter dan normaal, heb vreselijk veel buikkrampen gehad. Dus nee voor mij niet meer! Ik heb endometriose en heb nadrukkelijk gevraagd of dat kwaad kon maar nee hoor was niks aan de hand zei de verkoopster! Nou ik weet het niet maar ik heb heeeel lang niet zoveel pijn gehad tijdens m'n menstruatie.... Dus dames ik kan van het lijstje... Hoop voor iedereen snel een posi test!!! Succes!
@ Maantje, wat vervelend dat de Shatavari voor jou niet het gewenste effect heeft gehad. Ik hoop voor je dat je alsnog snel een dikke vette posi test in handen hebt (en dat ie dan 9 maanden blijft plakken natuurlijk!) @ Aarbeitje: ik ken het wel hoor, dat gevoel dat je baalt als er weer iemand in je omgeving zwanger is geraakt terwijl je zelf al zo lang je best doet. Toch is het eigenlijk nooit een gevoel van afgunst: ik baalde dan namelijk niet dat het de ander wél was gelukt, maar vooral dat het mezelf nog níet was gelukt. En tegenwoordig kan ik het gelukkig al helemaal loslaten en geniet ik gewoon van elke blije mamma2be! Heel veel succes met je zwangerschap gewenst!
Oh wauw Aardbeitje! Gefeliciteerd!! Dat geeft de burger moed haha! @Maantje... wat balen zeg! Tja, die verkoopsters weten er natuurlijk ook maar weinig vanaf. Hopelijk heb je snel een mooie test!
net de 1ste 2 pillen genomen! Nu maar hopen dat ik snel ongie wordt, zodat we eindelijk verder kunnen!! Ben zo benieuwd of het werkt. En of mn cyclus normaler wordt. Gefeliciteerd Aardbeitje!
Tsja aardbeitje zo zat ik eerst ook. Tot mijn ovu 2 geslikt en daarna nog 1, maar ik ben nu helemaal gestopt omdat ik denk, dat het na de ovu weinig invloed heeft. Zodra ik ongi word (wat niet te hopen is) dan ga ik weer met 2 beginnen.
Hmm ja ik slik ze nog steeds heb er nog een paar t/m mijn nod heb ik nog capsules dus denk dat ik ze inneem tot het potje op is en dan stop ik..
Aarbeitje.....YEEEEEEJ je bent zwanger! Wat een goed nieuws meid! Officieel de eerste van het lijstje...hihi! Genieten! En ik zou stoppen met de shatavari denk ik. Hier zwaar ongi geworden, bah! Dus voor mij een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
ben ook blij maar besef het niet en ga stiekem maar van het ergste uit..maar dit was jou 1e ronde shatavari toch? Laten we het erop houden dat de shatavari opstartproblemen heeft en je de 2e ronde zoals ik een mooie test zult hebben