☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd (?): ☆ Kari37, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, 4 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆NOD ☆ Mei ☆ XLizzy, (Ronde 13), ronde 1 met Shatavari Holisan, NOD 17 mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆ NOD ☆ Juni ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ Julia1984,(Ronde 15), Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 6 juni ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... juni ☆ NOD ☆ onbekend: ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆Truffeltje, (Ronde 7) Ronde 1 Shatavari, 1xdgs ☆6 onregelmatige cyclus, ☆3 Zwanger! ☆7 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs
soort van poging gedaan om de lijst te updaten, haha. Was niet makkelijk met zo'n lange lijst! Ik heb VayaM en Tapa87 toegevoegd en geprobeerd iets van een soort structuur (ahum) aan te brengen, haha. Maar ik denk dat iedereen beter even zelf moet checken of ik het goed heb gedaan zo??
Anders had ik een cyclus van rond de 32dagen. Deze ronde 37 dagen. Morgen weer beginnen met pillen slikken. Ik ben trouwens wel erg ongi, of dat nu door De shatavari komt?
Sorry was ff weg Mooi dat het gelukt is met je abbo op deze pagina, is wel makkelijk kun je alles snel terug vinden. Ik ben superrlaks in die capsules, mede ook omdat ik de shatavari groot vind. Dus ik wil nog wel eens om de dag overslaan. Superstom maarjah... Verder als ik er aan denk dan neem ik 1 shatavari en 1 foliumzuurtablet in. De capsules van vitex agnus castus zit ik heel erg over te twijfelen, als ik die er namelijk ook nog bij wil gaan doe nbij de shatavari word het voor een duur grapje, en aangezien de vitex agnus niet goedkoop zijn, zit ik er aan te denken om gewoon bij de shatavari en folium te blijven.
Zie mezelf er niet tussen staan maar hierbij ff mij info VayaM, (Ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 26 mei. Ga morgen beginnen was tot 2x toe niet thuis dus apkketje is bij het postagentschap afgeleverd straks na het werk ff ophalen en morgen begin ik er gelijk mee
Ahhh was je ff weg dacht ik al maakt niet uit hoor Hihihi ok ja ik heb de foliumzuur bij mn tandenborstel staan zo denk ik er elke ochtend aan en ga dat ook met Shatavari doen anders vergeet ik het ook hoor. Die vitex capsules ken ik niet maar idd als het allemaal duur word moet je misschien ff goede research doen miss en idee om eens langs de homeopatische winkel te gaan en daar advies te vragen
Ik zie mezelf er ook niet tussen Maar mijn cyclus is ook nog een beetje vreemd en ben er helemaal nieuw in dus weet niet of ik het zo goed verwoord: Tapa87, (Ronde 2), eind ronde 2 begonnen met Shatavari Holisan 2xdgs en tarwekiemolie 3xdgs, nod ....mei Is er 1 iemand die de lijstjes bijwerkt of kunnen we allemaal wijzigingen toevoegen? Ik herken trouwens wel dat je de pillen snel vergeet! De foliumzuurtabletten vergat ik ook steeds! Ik heb ze nu maar bij de gootsteen neergelegd en bij elke maaltijd kijk ik welke ik voor/na met water moet innemen... maar zit pas op dag 3 dus ik ben benieuwd hoe lang ik dit zo goed volhoud Merken jullie trouwens iets van de capsules lichamelijk buiten de cyclus/zwangerschappen om?
hee VayaM en Tapa87, da's inderdaad vreemd, ik had jullie er aanvankelijk wel aan toegevoegd, maar misschien is er iets mis gegaan toen ik het lijstje kopieerde. Ik zal het morgen ochtend weer even aanpassen. Typ nu namelijk vanaf mijn telefoon, en dat werkt niet zo lekker...
Ik merk trouwens verder niet zoveel van die tabletten. Geen bijwerkingen ofzo, gelukkig. hopelijk merk ik het straks natuurlijk wel aan een positieve test!
Heb tijdens het slikken van de Shatavari ook geen verschillen gemerkt, vond wel dat ik heel lang veel vruchtbaar slijm had zodat ik het ook moeilijk vond om de eisprong te bepalen, maar vermoedde idd wel een late eisprong. Nu ben ik 14 dagen overtijd, opnieuw zonder enige (zwangerschaps)verschijnselen tot gisteren..... Hele zere borsten met grote stukken erin, heb ik de laatste jaren en zeker na de geboorte van mijn dochter, ruim drie jaar geleden, nooit meer gehad, ook niet als ik ongesteld moet worden. Echter vanochtend wel een temperatuur van 36.5 graden... dus menstruatie komt er eindelijk aan. Ga het nog maar een ronde proberen, de Shatavari heeft tenslotte wel voor wat veranderingen gezorgt, maar of dit de gewenste zijn ???
☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd (?): ☆ Kari37, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, 4 mei ☆ Maantje85,(Ronde 17) Ronde 3 na 4e mk, April Shatavari 3xdgs2 tot ei, 2x dgs2 na ei, 1xdgs1 1e trimester, NOD 11 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆NOD ☆ Mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ VayaM, (Ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 26 mei. ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Rabia84,(Ronde 7), Ronde 4 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD...mei ☆ Tapa87, (Ronde 2), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs en tarwekiemolie 3xdgs, nod ....mei ☆ NOD ☆ Juni ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ Julia1984,(Ronde 15), Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 6 juni ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 1 met Shatavari Holisan, NOD 16 juni ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD.... juni ☆ NOD ☆ onbekend: ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs. ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆Truffeltje, (Ronde 7) Ronde 1 Shatavari, 1xdgs ☆ 7 onregelmatige cyclus, ☆3 Zwanger! ☆7 onbekend. ☆Shatavari gebruikers zwanger☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs
bijgewerkt! VayaM en Tapa87, jullie staan er nu echt bij hoor En XLizzy is ook bijgewerkt. fijne dag verder! (heb zo een bruiloft, wel sneu dat het geen mooi weer is vandaag. hopelijk valt het mee...)
Ja wat goed thanks kliertje! Veel plezier op de bruiloft! volgens m'n weerappie gaat het niet regenen en breek de zon vanmiddag door, dat zou mooi zijn! Kari37, ik denk dat de capsules nog hun werk moeten doen het is/was pas ronde 1. Ik vraag me af hoe snel ze echt werken.... Ben benieuwd of er inmiddels weer meiden bij zijn die zwanger zijn mede dankzij de capsules! Ik ga maandag testen... maar voel me niet zwanger dus verwacht er niet veel van! Wel al 2 weken af en toe ongesteldheidskrampen en rugpijn... maar dat had ik vorige ronde ook! Wat wel grappig is dat het lijkt dat ik op m'n werk (kinderopvang) de poepluiers ineens erg goed ruik (ik ruik overal poep ineens), maar dan nog denk ik dat het tussen mijn oren zit... Ik heb het idee dat als je zwanger bent toch meer voelt/merkt lijkt me?? Weet iemand of temperaturen echt altijd op hetzelfde tijdstip moet? Door de weeks gaat de wekker namelijk om 5.45 uur in het weekend slaap ik liever nog even door...
Hi, Heb het gezien. Alleen sorry sorry sorry heb en foutje gemaakt m'n NOD moet 9 juni zijn was in de war met m'n ei heb ik namelijk rond die periode. Veel plezier op de bruiloft idd jammer van het weer.
Kheb nu ineens wel links onderin wat korte steekjes, geen idee of dit eventueel mijn eisprong is, maar t zou kunnen, hebben we toch op het goede moment geklust deze week, al heb ik mijn piek niet kunnen ontdekken in de testen, maar goed, we hopen het maar, foto's staan in mijn fotoalbum