Ik ga der maar vanuit dat ik op t wachtbankje zit, ovutesten werden steeds lichter en gister ineens weer donderder, nu weer lichter whahaha word er niet goed van, hoop dat ik mijn ei nu wel gehad heb, dus be benieuwd over 1,5 week of dat ik ongesteld word ja of nee
Ik ben ook erg benieuwd of het je gelukt is. Hier gestart met de 2e ronde shatavari. Ik ga nu 2 per dag nemen. Alleen wil ik het nog wel eens vergeten. Net zoals de foliumzuur.
Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden na de mk, een cyclus van 39 dagen... Ik ga dus ronde 2 in na mk, NOD Is denk ik 18 juni
☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd (): ☆ Kari37, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, 4 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ Tapa87, (Ronde 2), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs en tarwekiemolie 3xdgs, nod ....mei ☆NOD ☆ Mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Truffeltje, (Ronde 7) Ronde 1 Shatavari, 1xdgs, NOD 29 mei ☆ NOD ☆ Juni ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ Julia1984,(Ronde 15), Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 6 juni ☆ VayaM, (ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs, NOD 9 juni ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 2 met Shatavari Holisan, NOD 16 juni ☆ Butterfly2405,(Ronde 1 na mk) Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD 18 juni ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD ... juni ☆ NOD ☆ onbekend ?): ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆ 8 onregelmatige cyclus, ☆3 Zwanger! ☆ Shatavari gebruikers zwanger! D) ☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs Gestopt met Shatavari: ☆ Maantje85 (na 1 ronde Shatavari) ☆ Rabia84 (na 4 rondes Shatavari)
Hier nog even een update van mij: Mijn nod dag was 4 mei, maar nog steeds niet ongesteld geworden.... Heel erge zere borsten gehad, om het uur plassen, heel slecht humeur tegen het depri aan, kortom allemaal klachten die ik normaal NOOIT heb als ik ongesteld moet worden. Na de twee negatieve testen die ik heb gedaan, niet meer getest, omdat mijn temperatuur laag is, met soms een uitschieter in de middag/avond....maar de ochtend temp blijft laag 36.5. Vanochtend 36.4 ..... Héél soms ben ik wel eens over tijd maar nooit zo lang als nu, de Shatavari heeft volgens mij de boel flink overhoop gehaald. Wacht nu mijn menstruatie af en begin dan met twee tabletten per dag en dan maar eens kijken of het dan beter gaat. Anders stop ik ermee....Ben nu 18 dagen over tijd...... Baal ervan.
@Kari37: ik snap dat je daarvan baalt: als je niet zwanger bent, wil je natuurlijk zo snel mogelijk met een nieuwe ronde kunnen beginnen... Wel sterk van je dat je nog een maand wil doorzetten met de pillen. Volgens mij zag ik helemaal aan het begin van dit forum (nog voordat we lijstjes gingen bijhouden) ook verhalen van iemand wiens cyclus sinds het gebruik van de pillen een stuk langer was geworden. Drie rondes later was ze uiteindelijk wel zwanger...! (Of dat ook door de pillen komt is statistisch natuurlijk niet te bewijzen, maar het heeft het in ieder geval ook niet verhinderd!) Ik ben niet zo'n expert op het gebied van temperaturen (heb zelf een extreem regelmatige cyclus, dus nog niet zo met tempen bezig geweest), maar kan het echt niet zo zijn dat je toch nog zwanger bent? nouja, je zal je eigen lichaam zelf wel het beste kennen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, 18 dagen is inderdaad wel heel lang! @Tapa87: al getest?????? We zitten hier allemaal vol spanning te wachten! Good luck!
@kliertje dankje meis!!! was al 4 rondes mee bezig maar jah ga dan toch maar iets anders proberen t heeft alleen wel mn cyclus mooi korter gemaakt...ik hoop voor jullie meer geluk dames!!! hopelijk veel roze deze maand
@ butterfly2405: is goed hoor, zal ik zo doen, kan ik uit je banner opmaken dat je volgende nod op 23 juni is? Of ben je niet zo regelmatig, dan zet ik je gewoon wel ergens eind juni. groetjes
Hoi, ik had vroeger voor de miskraam een heel regelmatige cyclus, Nu de eerste keer na de mk was die echt lang, Hopelijk volgende keer 18 juni. Thanks voor de update
☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd (): ☆ Kari37, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari, 4 mei ☆ Cyntje78,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 16 mei ☆ Tapa87, (Ronde 2), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs en tarwekiemolie 3xdgs, nod ....mei ☆NOD ☆ Mei ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ SBC, (ronde 2), shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs. NOD 27 mei ☆ Truffeltje, (Ronde 7) Ronde 1 Shatavari, 1xdgs, NOD 29 mei ☆ NOD ☆ Juni ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ Julia1984,(Ronde 15), Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 6 juni ☆ VayaM, (ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs, NOD 9 juni ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 2 met Shatavari Holisan, NOD 16 juni ☆ Butterfly2405,(Ronde 2 na mk) Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD 18 juni ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD ... juni ☆ NOD ☆ onbekend ?): ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆ 8 onregelmatige cyclus, ☆3 Zwanger! ☆ Shatavari gebruikers zwanger! D) ☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs Gestopt met Shatavari: ☆ Maantje85 (na 1 ronde Shatavari) ☆ Rabia84 (na 4 rondes Shatavari)
@ butterfly: is aangepast! Ik laat je gewoon op 18 juni staan, hopelijk inderdaad dat je cyclus snel weer regelmatig wordt (of nog veel beter: dat je zwanger wordt!!!!) Het wachten is nog op een nieuwe update van kari37, cyntje78 en tapa87... spannend toch wel hoor! Ik voel altijd een soort plaatsvervangende blijdschap als het iemand lukt!
hè, wat vervelend... en tapa laat ook niks van zich horen, dus ben bang dat zij misschien ook geen goed nieuws voor ons heeft. (ik kan me zo indenken dat als je een positieve test hebt, dat je het dan wel van de daken schreeuwt... en andersom weet ik uit ervaring dat je het liefste onder een steen wil kruipen als je weer ongesteld bent geworden) ik zit weer in de fase: laat ik me vooral niet gek maken door zogenaamde vroege symptomen. Een fase waar ik na 16 eerdere teleurstellingen toch beter mee om zou morten kunnen gaan. niet dus vanochtend ietsiepietsie misselijk en ik zit mezelf weer gelijk zwanger te denken. Als je zwanger kon raken door het te denken, dan had ik zo onderhand wel een heel voetbalelftal op de wereld gezet. Maar ach, al dat hopen houdt me de komende week wel weer op de been, totdat ik meer duidelijkheid heb (hopelijk in de vorm van een posi test)..
Hier alleen maar stress, nog 1,5 dag, dan horen we op werk wie er allemaal ontslagen word. Dus de spanning is om te snijden!!! Inmiddels lichamelijk een wrak, ontiegelijke rugpijn, ( stuitje) vaak misselijk en buikijn, eten wat omhoog komt, koppijn, hoop dat t allemaal positieve tekenen zijn, maar dat is nog even afwachten.... E dat wachten duurt zo lang, zeker nu