☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd (): ☆ NOD ☆ Juni ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei ☆ Kliertje,(Ronde 17), Ronde 2 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 2 juni ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ Julia1984,(Ronde 15), Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 6 juni ☆ VayaM, (ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs, NOD 9 juni ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 2 met Shatavari Holisan, NOD 16 juni ☆ Butterfly2405,(Ronde 2 na mk) Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD 18 juni ☆ Truffeltje, (Ronde 8) Ronde 2 Shatavari, 1xdgs, NOD 26 juni ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD ... juni ☆ NOD ☆ onbekend ?): ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆ Tapa87, (Ronde 2), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs nod ...mei ☆ 6 onregelmatige cyclus, ☆5 Zwanger! ☆ Shatavari gebruikers zwanger! D) ☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs ☆ Kari37, 1e ronde Zwanger Shatavari tot NOD ☆ SBC, 2e ronde Zwanger shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs Gestopt met Shatavari: ☆ Maantje85 (na 1 ronde Shatavari) ☆ Rabia84 (na 4 rondes Shatavari) ☆ Cyntje78 (Ronde 2 Shatavari)
Ik op dag 38, dacht na mjn vorige cyclus van 33 dagen dat t wel weer goed zou komen, maar nee dus, ( na cyclussen van 147 dagen ) benieuwd of ik t vol houd tot t weekend om niet te testen. Heb al weken last van misselijkheid hele dag door, maagzuur, eten wat terugkomt, rugpijn (laag) ook al weken. Borsten valt wel mee, hoofpijn. Wel als ik in mijn tepel knijp dat er vocht uit komt, niet altijd maar soms.
☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd (): ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei?? ☆ NOD ☆ Juni ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ Julia1984,(Ronde 15), Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 6 juni ☆ VayaM, (ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs, NOD 9 juni ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 2 met Shatavari Holisan, NOD 16 juni ☆ Butterfly2405,(Ronde 2 na mk) Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD 18 juni ☆ Truffeltje, (Ronde 8) Ronde 2 Shatavari, 1xdgs, NOD 26 juni ☆ Kliertje,(Ronde 18), Ronde 3 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 29 juni ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD ... juni ☆ NOD ☆ onbekend ?): ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆ Tapa87, (Ronde 2), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs nod ...mei ☆ 6 onregelmatige cyclus, ☆5 Zwanger! ☆ Shatavari gebruikers zwanger! D) ☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs ☆ Kari37, 1e ronde Zwanger Shatavari tot NOD ☆ SBC, 2e ronde Zwanger shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs Gestopt met Shatavari: ☆ Maantje85 (na 1 ronde Shatavari) ☆ Rabia84 (na 4 rondes Shatavari) ☆ Cyntje78 (Ronde 2 Shatavari)
Helaas helaas... ik ben zaterdag ongesteld geworden Of ik heb een extreeeeeen heftige en verlate innestelingsbloeding, haha Nee hoor, ik kan mezelf lang voor de gek houden, maar zodra de rode sluizen opengaan, dan word je weer ff met je neus op de feiten gedrukt. Ga nu ronde 18 in dus... Heb mezelf net aangepast in het lijstje en kwam erachter dat mijn volgende NOD op mijn verjaardag is. HA! Drie keer raden wat ik mezelf dit jaar cadeau wil geven! Een knaller van een posi test! Als dit geen mooi moment is om zwanger te raken, dan weet ik het ook niet meer... En gezien de nieuwe zwangeren (SBC: gefeliciteerd!) in het lijstje heb ik er nog voldoende vertrouwen in. Ik geef het dus nog 1 ultieme poging, voor ik de MMM weer inga.
Hè jammer kliertje!! Ik hoop zo voor je dat je de volgende ronde meer geluk heb en niet de MMM inhoeft. Ga je er nu twee per dag nemen? Of deed je dat al?
Ik testte bij vier dagen overtijd ook negatief maar was toch zwanger. Ik zou als ik jou was gewoon blijven testen, kan teleurstellend zijn, maar onzekerheid is ook killing.
dankje Kari, ik slikte er inderdaad deze ronde al 2 per dag en blijf dat nog even doen... In ieder geval deze maand nog! Had eigenlijk al een behoorlijk regelmatige cyclus, dus weet niet of ik wel baat heb bij die pillen, maarja, ik geef het gewoon een kans! Je moet toch wat!
Sinds ik 26 ben heb ik geen anti conceptie meer gebruikt omdat ik een kinderwens had. Op mijn 31ste werd ik voor het eerst zwanger maar kreeg een missed abortion. Vervolgens werd ik pas weer op mijn 37ste zwanger (van voor het zingen de kerk uit en kreeg een kerngezonde dochter na een super makkelijke zwangerschap en nu op mijn 41ste is het meteen raak.... Het kan soms gek gaan in het leven en geef nooit de moed op. Ik geloof wel in de Shatavari nu.
hier maar weer een testje gedaan, helaas, nog steeds negatief, had toch wel enige hoop, maar goed, nu maar wachten of mijn menstruatie ooit nog komt, twijfel of ik de huisarts zal bellen binnenkort die gooit het toch op dat ik te zwaar ben denk ik, ja dat weet ik zelf ook wel
hallo,ik volg dit forum al een tijdje. ben daardoor ook shatavari gaan slikken. ik gebruik sensual women van pranayur(wat ik hier op het forum had gelezen) dit is een combinatie van verschillende kruiden ,waaronder ook shatavri die elkaar versterken. ik slik het nu voor de tweede maand,maar eerste maand kreeg ik griep dus daar ging onze kans. nu bijna in mijn vruchtbare dagen dus we zullen zien. ik heb meer energie door de capsules. nu ga ik ook naar acupuntuur en een klassiek homeopaat. mmm ben ik al ingeweest en alles was oke, 3x iui gehad. na 7 miskramen hopen we toch nog op een wondertje en dat wens ik voor alle dames die ook op zo'n mooi wondertje hopen
nog gefeliciteerd,geweldig geniet er lekker van ben jij zwanger geraakt met behulp van shatavari? en hoe lang heeft het geduurt voordat je zwanger raakte. hoop niet dat je het erg vind dat ik je deze vragen stel
Poeehhh dames.... hier blijven de steken in me buik echt al een week aanhouden, gisteren de hele dag flinke hoofdpijn gehad, gelukkig is die vandaag verdwenen maar de buikpijn blijft. Zojuist zwangerschapstesten besteld bij Zwanger&Kids... Wat denken jullie. 10 mei ongesteld geweest. 24 mei eisprong (volgens de app) 29 mei innesteling (volgens de app) En vanaf 29 mei tot nu nog steeds, elke dag buikpijn met steken in me zij. En gisteren hoofdpijn...
Liefwondertje, moeilijk het kan nog alle kanten opgaan. Hoeveel dpo zit je nu? Duim voor je! Steppie, wat ellendig dat die ongi zolang op zich laat wachten. En dan ook nog telkens witte testen. Heb je al eens getempt? Ik doe dat nu ook en dat geeft me een veel beter inzicht in mn cyclus. Misschien eens proberen? Beautyfly, join the club Wil je misschien ook op het lijstje? Succes met klussen, hopelijk gaat het lukken bij jullie met de shatavari. Je hebt al heel wat meegemaakt! Hier zijn al wat dames die ermee zwanger zijn geworden. Als je op het lijstje kijkt bij zwanger, zie je hoeveel rondes iedereen het heeft geslikt!
t nadeel van tempen is dat ik dat dus om 5 uur moet doen, op werkdagen moet ik er dan uit, dus op mijn vrije dagen om 5 uur tempen zie ik niet zo zitten weet niet of t uitmaakt als ik op mijn vrije dagen temp zodra ik wakker word ( wat dus niet 5 uur is) en op werkdagen wel om 5 uur
Julia, volgens mij lopen wij gelijk... mijn cyclus is vaak onregelmatig, echt gewoon maanden niks. Nu de laatste 2 keer netjes...8 april en 10 mei... ik verwacht het nu op 7/8 juni... Maargoed ik hoop natuurlijk gewoon op een positieve test...."voor iedereen" !
Liefwondertje, ik heb een lange LF, dus meestal pas op 17 dpo ongi en dat is donderdag. We lopen idd aardig gelijk Hier eigenlijk geen klachten meer! Wel een hoge temp, dus houd nog moed! Steppie, ik werk onregelmatig en dacht ook dat het tempen niets voor mij was. Soms dag-, avond- of nachtdiensten. Meestal temp ik rond 6:15 en 6:30u, ook als ik avonddienst heb. ML maakt mij dan even wakker en daarna slaap ik weer verder. In het weekend zet ik gewoon mn wekker ervoor. In het begin is het even wennen, maar na 3 maanden weet je niet beter....hihi. Nu zit ik in de nachtdienst, dus dan temp ik als ik overdag geslapen heb ( wel na minimaal 4uur slaap).
Ow steppie als je in het weekend bijvoorbeeld later wil tempen kan dat wel, alleen dan weet je dat het niet helemaal betrouwbaar is. Je krijgt dan een open bolletje op FF.
dank je wel, ja ik had het lijstje gezien. en ja ik wil daar ook wel op. hoe meer roze hoe meer hoop voor ons
Laat even weten hoeveelste ronde je zit en hoeveelste ronde shatavari. Slik je de shatavari tot eisprong of NOD? 1 od 2xdgs?