Ik hoop t ook ben zo benieuwd. Ja klopt, we staan op de wachtlijst maar die is gemiddelt nog 3 maanden. Wij zijn nu bijna 1,5 jaar bezig. Maar mijn vriend is van de week naar t ziekenhuis nog geweest, werd bloed geprikt voor zn testosteron of hoe je t ook schrijft en hij kreeg een echo van zn ballen zeg maar, en die art (was niet de gyn) zij dat hij t nog wel vond mee vallen qua slecht/traag zaad en dat we t zeker deze 3maanden tot t iui nog zelf moesten gaan proberen, want hij gaf t echt nog wel een kans. En bij mij is alles goed, dus vandaar dat ik dacht misschien kan ik het proberen tot t iui. Aangezien ik toch wel blij was dat die arts dat zij.
Angela ik denk niet dat ze het bij een gewone drogist hebben (althans ik heb het nooit gezien) maar misschien wel bij een reformwinkel of een winkel zoals de Tuinen ofzo. Ik heb ze via Bol.com besteld. Succes verder ik hoop echt voor je dat je niet het medisch traject in hoeft en dat het voordat jullie met iui starten raak is!!!
Heey dames, Ik heb ze besteld, mag ze morgen ophalen Ik heb ze besteld bij D.I.O drogist, die hebben wij hier, dus heb ze maar even gebeld . Dat hoop ik ook Griekje, dank je wel.
Nou meiden na een aantal succesverhalen in dit topic besloten om ze toch maar te bestellen Baat het niet schaad het niet?! Toch Ik hoop dat het deze ronde dan raak is! Net ongesteld geworden dus weer een bummer.... Houden we elkaar bier op de hoogte van de resultaten van dit middel? Khoop op meer succes verhalen incl. Van mijzelf.
Super Angela! Hopelijk hebben ze het gewenste effect!! De komende 3 maanden is dus erg spannend voor jullie, hopelijk hoeven jullie niet er IUI traject in. Duim voor je!!!! Sweetheart, dat is zeker weer een teleurstelling!! Jullie zijn ook al een tijdje bezig zie ik Hebben jullie een stop gehad of zie ik dat verkeerd? Wij zijn 2 maandjes korter bezig, maar duurt nu echt te lang hoor... Hopelijk kunnen we straks allemaal een succes verhaal plaatsen!!
Goed idee! ik slik het nu ook sinds een week! deze ronde had ik dus mijn ei al gehad! dus zal wss niet mee tellen! maar toch leuk elkaar op de hoogte te houden zeker met positieve ervaring! ik krijg morgen ook te horen of we aan de iui mogen ! ik hoop vanaf komende maand! dat incl de shatavari moet goed komen toch? hihi
Hallo meiden! Even een snel berichtje van mij. Heb het heel druk gehad de afgelopen dagen, dus morgen ga ik even weer bijlezen en reageren! xx
Ja klopt idd we hebben een tijdje voor het zingen de kerk uit gedaan ivm wer.k. Maar dit is nu de 10 e ronde dus hopelijk nu is een keer een posi test! Heb alleen maar nega testen gehad Wel positieve ovu testen gelukkig zowel digitaal als met streepjes. Ook denkik mn eisprong te voelen. Good luck ladies !
Heeyy meiden, Ik mag ze dus morgen ophalen, ben zooo benieuwd. Morgen ga ikk er dus ook gelijk mee beginnen want ei is ergens volgende week! @sweetheart, ja ik hou jullie ook op de hoogte! Het zou toch wat zijn! Maar k ga niet hopen! Ik zie wel wat t brengt of niet..
Ik lees hier wat dingen over oestrogenen en Vitex Agnus. Mocht je pcos hebben moet je dit dus juist NIET nemen. Dat werkt bij PCOS juist averechts. Dus bij pco ook geen Etospilletjes. Succes allemaal
Dankjewel, jij ook natuurlijk!! Mag ik vragen waarom dat is? Ik heb mijn ei nu later gekregen dan normaal (etos pillen al meerdere keren genomen maar nooit later ei gehad), nu shatavari een weekje genomen en een later ei... Misschien toeval hoor, maar ben benieuwd of het daar door kan komen?
Super zeg!!! Nu duimen dat ze hun werk doen Ik zit op het wachtbankje.... Nod is 11 februari dus duurt nog wel even! Wanneer verwacht jij je ei?
@angela top hopelijk werpt het zijn vruchten af meid! @babke huhhhh is dat echt zo? Ik slik ze namelijk nu ook een tijd! Zou dat voor mij oom niet goed zijn dan?? Ik zal het binnenkort eens opzoeken! @all fijn weekend! X
Dat heb ik ook! Ben nog wel aan het ontpillen dus kan van alles zijn, maar als het shatavari is dan stop ik per direct..!
Bij mij kan het geen ontpillen zijn... Ben al ruim een jaar van de pil af. Maar kan ook toeval zijn he! Heb jij je ei al gehad?