Heb weer een poging gedaan om het lijstje bij te werken, op basis van alle berichten van de afgelopen weken. Is ongetwijfeld nog niet helemaal correct, dus iedereen moet zelf maar even checken of haar info nog klopt. Van sommige dames heb ik al een tijdje niks meer gezien, dus die zijn doorgeschoven naar het rijtje "onbekend". En Beautyfly, wanneer is jouw NOd (ongeveer), dan zet ik jou ook in het juiste lijstje. Ben verder ook erg benieuwd of Liefwondertje nog een testje heeft gewaagd of toch ongesteld is geworden??
☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd?? (): ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ NOD ☆ Juni ☆ Truffeltje, (Ronde 8) Ronde 2 Shatavari, 1xdgs, NOD 26 juni ☆ Kliertje,(Ronde 18), Ronde 3 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 29 juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD ... juni ☆ NOD ☆ Juli ☆ Julia1984,(Ronde 16), Ronde 3 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 3 juli ☆ Tapa87, (Ronde 2), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs nod ...juli ☆ VayaM, (ronde 5), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs, NOD ... juli ☆ Butterfly2405,(Ronde 2 na mk) Ronde 2 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD ... juli ☆ Famke24,(Ronde 10), Ronde 2 Shatavari 2xdgs, NOD ... juli ☆ onbekend ?) ☆: ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei?? ☆ Beautyfly, ronde 2 Shatavari (Sensual Women, Pranayur), NOD ... ☆ Shatavari gebruikers zwanger! D) ☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs ☆ Kari37, 1e ronde Zwanger Shatavari tot NOD ☆ SBC, 2e ronde Zwanger shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs ☆ Doortje 11, 3e Ronde Shatavari, Zwanger! Gestopt met Shatavari: ☆ Maantje85 (na 1 ronde Shatavari) ☆ Rabia84 (na 4 rondes Shatavari) ☆ Cyntje78 (Ronde 2 Shatavari) ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 2 met Shatavari Holisan ☆ 6 onregelmatige cyclus, ☆ 6 Zwanger! ☆ 4 gestopt met Shatavari
Kliertje, heb mn NOD even aangepast. Fijn dat je het even houd. Hier net eisprong gehad en goed geklust. Hopelijk deze maand eindelijk is een keer raak! Duim ook voor jou meid! Word nu toch wel eens een keer tijd, vind je niet!
hoi dames. Hier vanaf vorige menstruatie begonnen met shatavari in de hoop mn cyclus iets regelmatiger te krijgen en onder de 30 dagen. Deze ronde was er geen kans op zwangerschap door afwezigheid van mn vriend, maar ik ben vandaag ongesteld geworden en een cyclus van 29 dagen!! Hopen dat die lijn zich voortzet!
Welkom Koekenpan! Wil je ook op het lijstje erbij? Zoja, wat is dan je volgende NOD (ongeveer)? groetjes
@kliertje, wat fijn dat je het lijstje bijhoudt! Ik zit nu in ronde 3, wel de eerste officiële ronde shatavari (2x dgs tot ei)(+tarwekiem volledige cyclus +teunisbloem tot ei)... Hoe gaat het nu bij iedereen?? Wanneer kan weer iemand testen? @Steppie, weet jij al meer inmiddels?
Nee,hier nog steeds t zelfde, ook nog geen tijd gehad om andere acties te ondernemen, druk op werk waar al mijn tijd in gaat zitten, net reorganisatie gehad, nu druk met t regelen van de verhuizing begin augustus en de afscheidsfeestjes van collega's, dus huisarts stel ik nog wel even uit, ben al zo'n stresskip, dus die paar maandjes later kan ik ook nog wel aan
@steppie, ja dat begrijp ik helemaal! Doe rustig aan! Ik ben nu begonnen met tarwekiem- en teunisbloemolie en had voor het eerst een vroege eisprong, dus misschien ook wel iets voor jou? Ik ben best zenuwachtig, ik heb mijn nod in de eerste week van mijn vakantie (als het goed is)... Of we hebben leuk nieuws en kunnen er saampjes even in alle rust van genieten, of het wordt een paar dagen afzien op het strand haha! Ik ben trouwens gestopt met de shatavari sinds maandag, voor de zekerheid...
Hallo Dames, Ik ben even een poosje hier niet geweest. Ik heb vorige week wel getest, maar was gewoon negatief. Ben deze ronde ook nog niet ongesteld geweest. Dus ik snap niet echt wat de shatavari wilt. 2 ronde netjes en nu ineens weer niks. We wachten maar weer af. Sinds afgelopen dinsdag ben ik begonnen met Bodieboost. Kennen jullie dit? Het lijkt mij echt een supergeweldig "dieet". Dieet mag en kan ik het eigelijk niet noemen want je mag zooooveel eten, maar het schijnt echt te werken hoor zoveel goede positieve verhalen erover. Vriendin van mij is ook al 2,5 kilo afgevallen. Ik ga het nu dus ook proberen. Helaas mag er bij mij ongeveer 35 kilo vanaf....Pooeehh hey das wel gigantisch... Maargoed we gaan er voor, het is misschien een tip voor de dames die ook willen afvallen, zag bij Famke dat ze ook op ratsoen ging.... zet em op, meid! En voor de rest ook alle geluk toe.
Hey liefwondertje, bij mij moet er ook zoiets af vind ik zelf, heb je dat dieet op papier staan of digitaal?? Als je dat heb zou ik t dan misschien ook mogen hebben van je????
☆Shatavari gebruikers☆ ☆ Over tijd?? (): ☆ Liefwondertje,(Ronde 21), 13-4-13 Shatavari Holisan, 1xdgs ☆ Zeeuwse, (Ronde 1), Ronde 1 Shatavari Holisan. 1xdgs. NOD 3juni. ☆ NOD ☆ Juni ☆ Truffeltje, (Ronde 8) Ronde 2 Shatavari, 1xdgs, NOD 26 juni ☆ Kliertje,(Ronde 18), Ronde 3 Shatavari Holisan 2dgs tot NOD 29 juni ☆ Steppie,(Ronde 13), Februari Shatavari 1 xdgs, NOD ... juni ☆ NOD ☆ Juli ☆ Julia1984,(Ronde 16), Ronde 3 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, NOD 3 juli ☆ Tapa87, (Ronde 3), Ronde 1 Shatavari Holisan 2xdgs tot ei, nod 3 juli (?) ☆ Butterfly2405,(Ronde 3 na mk) Ronde 3 Shatavari Holisan 2xdgs, NOD 9 juli ☆ Koekenpan, ronde 2 Shatavari, NOD 17 juli ☆ VayaM, (ronde 6), Ronde 2 Shatavari Holisan. 1xdgs, NOD ... juli ☆ Famke24,(Ronde 11), Ronde 3 Shatavari 2xdgs, NOD ... juli ☆ onbekend ?) ☆: ☆ Wish01,(Ronde 5) Ronde 1 Shatavari..... ☆ Zonnetje2013,(Ronde 2) Ronde 1 Shatavari ☆ blondie84,(Ronde 4) Ronde 1 Shatavari, ☆ Fleurt2012, Ronde 1 Shatavari Holisan 1xdgs tot NOD 22 mei?? ☆ Beautyfly, ronde 2 Shatavari (Sensual Women, Pranayur), NOD ... ☆ Shatavari gebruikers zwanger! D) ☆ ☆ Lindsey89, 1e ronde Zwanger! ☆ Wannebemom24, 2e ronde Zwanger, 1xdgs shatavari Holisan tot NOD! ☆ Aardbeitje, 2e ronde Zwanger, Shatavari Holisan 2xdgs ☆ Kari37, 1e ronde Zwanger Shatavari tot NOD ☆ SBC, 2e ronde Zwanger shatavari Vitotaal tot ei 2xdgs ☆ Doortje 11, 3e Ronde Shatavari, Zwanger! Gestopt met Shatavari: ☆ Maantje85 (na 1 ronde Shatavari) ☆ Rabia84 (na 4 rondes Shatavari) ☆ Cyntje78 (Ronde 2 Shatavari) ☆ XLizzy, (Ronde 14), ronde 2 met Shatavari Holisan ☆ 6 onregelmatige cyclus, ☆ 6 Zwanger! ☆ 4 gestopt met Shatavari
@liefwondertje, Ik heb t boek inmiddels besteld bij bol vanmorgen gekregen, ben benieuwd, weet nog niet wanneer ik ga beginnen, we willen samen wel wat kilootjes kwijt, geen idee of hij t ook vol gaat houden, maar als ik t zo ff snel doorgekeken heb is t volgens mij wel goed te doen. ( geen idee hoe ik er over een paar weken over denk, maar goed whaha)
Ik heb het boek uit nieuwsgierigheid ook besteld! Zo op het eerste gezicht interessant en wel wat voor mij! In ieder geval het proberen waard toch! Ik ben ook te zwaar, bmi van 32! Ben al een tijdje wat gewoontes aan het afleren en dat lukt me goed! Stapje voor stapje leef ik wat gezonder, echt snel afvallen zit er voor mij niet meer in, want het komt er nog sneller weer aan! Ik heb me voorgenomen om gezonder te worden en in balans te komen met afvallen als mooie bijkomstigheid... Tot nu toe verloopt mn cyclus helemaal top, dus hopelijk gaat het op deze manier ook lukken en kan ik na de zwangerschap pas gaan diëten haha! en anders begin ik na mn vakantie!
oehhh dames wat leuk dat jullie de boeken hebben besteld, het ziet inderdaad simpel en lekker uit, ik ben nu 4 dagen bezig en al een halve kilo afgevallen, me moeder doet ook mee en die is 600 gram afgevallen. De recepten zijn echt lekker, de broccolisoep met zalm was echt yummie, en het eerste recept was ook heerlijk. Ik probeer ook nog dagelijks op de Wii fit te gaan uitsloven, moet goedkomen. Bodieboost is echt geen straf, het is gewoon gezonder gaan eten. Ben heel benieuwd hoe het jullie afgaat.
nou meiden hier WEEEEER ongesteld geworden grrrrrr. Ronde 9 alweer. Gister heel ietsje bloed echt gek tempratuur was 37.1 dus dat kwam onverwacht en ook op dag 12 dpo al. Vandaag brak het helemaal door. dus deze maand ineens een cyclus van 25 dagen...??? heel gek. dit was de eerste keer dat ik shatavari slikte tot de eisprong.
lieve tapa gevoelens komen vaak uit. ik hoop en wens dat het in de vakantie gaat lukken. dat wordt dus een klusvakantie liefs beautyfly