Ik ben er ook nog ... op het wachtenbankje. Ben bang dat het hier deze ronde ook weer de verkeerde kant op gaat. Word er zo moedeloos van.. Last van zere borsten zoals als gewoonlijk dus ga er vanuit dat het niet gelukt is. Mijn volgende eisprong zal dan in onze vakantie worden, dan ben je lekker ontspannen wie weet lukt het dan. Dan zijn we een dik jaar verder...zucht. En waarom wil het dan nu niet zit ik me af te vragen..
@tapa, ik heb dit helaas elke cyclus, en uiteindelijk toch gewoonongesteld, nu dus t zelfde , dit keer duurde het ruim 70 dagen, wil je niet ontmoedigen en je hoop wegnemen, maar houd rekening met t ergste, dan kan t misschien reuze meevallen.
@steppie, ja daar ben ik ook bang voor. Heb je ook een eisprong/positieve ovutest? Misschien word ik gewoon ziek hoor, hele dag zo onwijs moe, maagzuur en buikkrampen.... We zullen t zien! Als het nu niet lukt ga ik me er niet meer mee bezig houden, dan ga ik vol voor het afvallen, mn werk en studie en dan zie ik wel hoe het allemaal loopt. dit maakt mij niet gelukkiger in ieder geval en dat zou wel zo moeten zijn volgens mij!
Nee weinig nieuws, moet nog ff ovulatietesten bestellen, vorige keer van sensitest besteld, iemand nog goeie ervaring met anderen??? Laat maar even weten
Ik vond die van sensitest ook goed en die van testjezelf.nu ook. Laatste rondes cleablue gebruikt en die vond ik heel prettig. Smiley is gewoon duidelijk dat de eisprong er aan komt. Ik begon nog wel eens te twijfelen met de streepjes. Cb is wel duur, maar goed googelen dan kun je de goedkoopste wel vinden.
hoi dames het is allemaal een beetje verwarrend gegaan. na mijn bloeding/menstruatie. ik bleef zwangerschaps verschijnselen houden,heb toen een test gedaan en was negatief.ben3 dagen later naar mijn acupunturiste gegaan en die heeft op 2 manieren getest en voelde bij beide duidelijk een zwangerschap van 2 a3 weken. 9 dagen later weer getest en ja positief,wij dolblij. ik ging er van uit dat de bloeding een innestelings bloeding was geweest of dat ik 2 vruchtjes had en 1 kwijt was. toen ik 7 weken en 6 dagen was wilde ik graag een echo,vanwege mijn achtergrond. en dat was heel teleurstellend er was geen vruchtje te zien. niet zwanger dus,4 positieve testen gehad,mijn lijf is eigenlijk schijnzwanger gebleven denk ik zo heeft de gyn het niet gezegt ze had er eigenlijk geen verklaring voor vorig week donderdag mijn echo gehad en zaterdag begon mijn menstruatie zoals die hoorde. was wel een leeg gevoel,een een hoop verdriet voor beide. maar we pakken de draad weer op en gaan naar ronde nr 2 met shatavari(de eerste maand dat ik het slikte kreeg ik griep,dus slik het wel 3 maanden) stop met de pranayur omdat dat niets met mijn lichaam deed. dat had mijn acupuncturiste uitgetest. ik gebruik nu shatavari van vitotaal. nu zie ik dat een hoop dames hier holisan gebruiken. mijn vraag is of dat qua kwaliteit veel met elkaar uitmaakt. wie van jullie weet dat toevallig?
he, wat vervelend om te horen, beautyfly. Hou goede moed! Ik weet niet zoveel over het verschil tussen het merk Holisan of Vitotaal. Ik gebruik nu zelf die van Holisan. Je zou kunnen kijken via internet uit welke bestanddelen ze bestaan, en dan met name kijken naar de actieve bestanddelen. Misschien is 1 van de twee geconcentreerder. Maar mijn gevoel zegt me dat het waarschijnlijk niet zoveel zal uitmaken. Mijn nod is zondag, dus weer spannend. Ik heb het idee dat ik heel veel activiteit voel in mijn onderbuik. Het is veel aan het prikken en steken, en voelt veel pijnlijker dan wat ik gewend ben van pms. Voelt ook niet als menstruatiekrampen, maar eerder beetje branderig. Gisteren de hele middag en avond ook steken gehad in mijn linkerborst. Voel dus veel meer activiteit dan normaal in de week voor NOD, dus het zou misschien wel eens raak kunnen zijn. Anderzijds zit ik al in ronde 19 en durf dus eigenlijk nergens meer op te hopen. Ben al zo vaak teleurgesteld. Bovendien weet ik dat, zelfs als ik inderdaad nu een bevruchte eicel in me draag, er nog zoveel kan gebeuren tussen nu en zondag. Heb al wel eens eerder het idee gehad dat er wel een bevruchting en misschien ook wel innesteling had plaatsgevonden, maar dat ik in de laatste dagen voor NOD ineens niets meer voelde en uiteindelijk weer gewoon ongesteld werd. Ik geloof dus pas iets als ik over tijd ben, en een posi test heb. En zelfs dan is het nog hopen en bidden dat het goed blijft gaan, zoals beautyfly ook al illustreerde. Tjongejonge... ik had me 2,5 jaar geleden noooooooooit beseft dat het zo moeilijk zou zijn. SLIK
Hallo meiden, nou ik ben voor de verandering weer eens ongesteld geworden:x. Nu heb ik een afspraak gemaakt voor een HSG onderzoek, zie er nu al tegenop en moet ik bloed laten prikken op cd 3 en 21, mijn man heeft ook braaf zijn aandeel ingeleverd. Verder heeft de gynocoloog mij verzocht om te stoppen met de Shatavari pillen dit omdat er nooit bewezen is dat het kan helpen en er niet veel over bekend is. Dus ik ga daar maar braaf naar luisteren en de onderzoeken afwachten.
Wauw wauw wauw, wat is het hier stil de laatste tijd. Niet dat ik veel te zeggen had wat hier was het ook rustig. Al een aantal weken (maand(en) geen Shatavari meer gebruikt, en sinds gisteren ongesteld geworden.... dit was volgens mij al weer een tijd geleden... heb al een hoop maanden overgeslagen, de laatste keer was met shatavari en nu dus zonder. Voelde al een paar dagen, kramp en me eetlust was heel weinig, alles wat voor me neus kwam ruikte heel vies. Dacht bijna dat het eindelijk na 2 jaar zo ver zou zijn, maar helaas is het dus weer een menstruatie geworden. Ik heb nu even weer op google gekeken naar menstruatiecyclus aangezien de mijne zoooo onregelmatig is. Nu zou het zo zijn dat van 13 tot 20 augustus de vruchtbare periode is met 19 aug de eisprong (mocht het allemaal kloppen). Wanneer kan ik het beste aan shatavari beginnen...als ik begin... soms twijfel ik zo over al die pilletjes .
Tjeminee, ik loop gewoon leeg. Dit heb ik echt nog nooit gehad zoveel. Elke beweging die ik maak, voel ik het gewoon lopen. Het liefst blijf ik tot vanavond op me stoel zitten... Maarjah het is hier best wel saai Zal mijn lichaam nu echt schoon zijn, klaar zijn voor het echte werk. Tjee en dat na 2 jaar... Benieuwd wat er de komende tijd gaat gebeuren...we wachten af.
Ik had dat ook liefwondertje en bij mij zater er maar 150 dagen tussen ofzo, moest me gewoon ziekmelden omdat ik bijna flauw viel steeds