@mamavane, jeeeehh gefeliciteeerd ik was er ook mee begonnen en t na een paar dagen ook vergeten. nu is mn nod binnen nu en 2/3 dagen. dus ben benieuwd.
Mamavane, gefeliciteerd! Wauw ga nu toch echt denken dat de pillen bij sommige toch wel erg goed werken .
Wat leuk om dit te lezen!!! Meiden die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!!! Ik denk dat ik het ook maar ga proberen , baat het niet schaat het niet toch haha!! Wij zitten nu in de achtste ronde en ik ben de wanhoop af en toe een beetje nabij. Ik weet dat er gemiddeld een jaar voor staat maar toch Spannend!! Kun je shatavari bij de kruitvat halen? Of moet je dit echt via internet bestellen?
Hi, Nou, met die succesverhalen moet ik misschien ook maar eens aan de Shatavari pillen gaan . Ik ben nog zwaar aan het ontpillen en mijn cyclus hangt ergens rond de 40 dagen. Misschien nog wel meer aangezien ik de laatste bloeding niet eens als ongesteld zijn kan bestempelen (niet zwanger, 2 x getest). Als mijn cyclus daardoor rond de 28 dagen zou komen zou super zijn, want over 40 dagen is niet leuk. Maar even voor mij als newbie, waarvoor staan afkortingen als "LF" en "DPO"??? Ik wil binnenkort ook eens beginnen met ovulatietesten om te kijken of ik überhaupt wel een eisprong heb.
Nog meer zwangeren! Ik denk niet dat Shatavari heeft bijgedragen aan zwangerschap zover na het innemen van deze supplementen. Desalniettemin gefeliciteerd! Shatavari kan je online kopen, maar ook bij een G&W drogisterij. Je kan elk gewenst moment ermee beginnen en het makkelijkste is om het voor/na de maaltijd in te nemen. Dan vergeet je het minder snel. Lieverds, wanhoop niet als je nog binnen het jaar zit om zwanger te raken. Er zijn (helaas) zoveel meiden die jaren al dan niet in de mmm zitten om hun grootste wens vervuld te zien worden. Die mmm gun ik niemand, dus hou hoop. Twijfel je en ben je bijna een jaar verder, hou dan een paar maanden je temperatuur bij in een curve, ga naar de huisarts en vraag alvast een doorverwijzing naar een gyn. Met een jaar proberen heb je recht (?) op een doorverwijzing. Veelal moet je toch een tijd wachten op een afspraak in het ziekenhuis, zullen jullie 'doorgelicht' gaan worden om de oorzaak van niet zwanger raken te achterhalen.
LF staat voor luteale fase. Dat is de periode tussen je eisrong en je volgende menstruatie. Meestal varieert dit tussen de 12 en 16 dagen. DPO staat voor days past ovulation. Hiermee worden de hoeveelheid aan dagen aangeduid die je na je ovulatie zit. Als je bijvoorbeeld 5 dagen geleden je eisprong hebt gehad, kun je dit opschrijven als 5DPO. Ik startte met de Shatavari (van Vitotaal, gekocht bij de Tuinen) op het moment dat ik ongesteld werd en stopte als ik mijn eisprong had gehad. Ik nam er eentje per dag. Ik heb het ook maar 1 ronde gebruikt (ik was toen zwanger). Ik weet niet of het door de Shatavari komt, maar het heeft iig niet geschaad Succes meiden! En wat Timon zegt klopt. Je moet er gemiddeld echt een jaar voor nemen. Al weet ik uit ervaring dat elke maand een maand teveel is.. Ik hoop dat jullie het allemaal snel gegund is!
Ik ben sinds 2 dagen ook gestart met Shatavari van Holisan. Mn cyclus duurde veel te lang en ben vandaag ongesteld geworden en ik ben er eigenlijk heel blij mee weet dat er niks mis is gelukkig! Alle zwangere gefeliciteerd hopelijk is het voor de rest ook snel raak!!
Heet meiden, Ik ben er vorige maand mee begonnen, eigenlijk kort erna (paar dagen) haha steeds vaker vergeten. Maar m'n cyclus is van 30/35 naar 29 gegaan. Dus dat is al mooi. Maar ik ben ongi geworden donderdag dus gelijk weer mee begonnen en beneden in de keuken neer gezet dus kan k t niet vergeten als t goed is Voor de meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd
Hi dames ik heb een vraag. Ik heb nu een maand lang 1 x per dag shatavari geslikt. Nu wil ik deze maand twee pillen per dag slikken. Kan ik dat het beste twee achter elkaar nemen of sochtens een en savonds een. Of maakt t niet uit?!
Heb nu een hele ronde shatavari geslikt en m'n eisprong was eerst zo vroeg dat m'n vruchtbare dagen tijdens m'n menstruatie vielen.. Dan klus je niet lekker.. Haha. Nu shatavari geslikt te hebben is m'n eisprong later en m'n hele cyclus langer. Maar ben dus allang blij! Ga komende ronde twee slikken. Kijken wat er dan gebeurt en post t hier nog wel tegen die tijd
Dat zo'n pil al zoveel voor je kan betekenen. Spannend wat nu met het slikken van 2 pillen zal gebeuren.
Hey meiden!! Ik heb de shatavaricapsules van Holisan zojuist ontvangen , maar nu mijn vraag ik moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden (dit voel ik ookal aankomen en heb al een negatieve test gehad) maar moet ik nu wachten tot mijn menstruatie voorbij is of kan ik nu al beginnen met de capsules?? Alvast bedankt!!
Is dit sarcastisch bedoeld?? Het is toch logisch dat als je veel positieve verhalen ergens over hoort, dat je het ook weleens wilt proberen? En tuurlijk weten we dat er meiden/vrouwen zijn die al een tijd in de mmm of een ander traject zitten om zwanger te raken, omdat dit helaas niet vanzelf gaat. En dit vind ik ook heel erg voor die mensen, echt waar!! En ik weet ook dat het GEMIDDELD een jaar duurt om zwanger te raken, ik weet dus ook dat het korter maar ook zeker langer kan duren. Maar als je bijv. net als ik nu in de achtste ronde zit en je leest dat er een voedingssuplement is die misschien (inderdaad, misschien!!) iets positiefs kan bijdragen aan de gesteldheid van je baarmoeder/eierstokken/menstruatie...dan kun je dit toch proberen. Baat het niet, schaad het niet toch.
Vlindertjuh, er is niets sarcastisch aan mijn opmerking. Ik heb zelf niet de ervaring dat de shatavari zoveel met mijn cyclus heeft gedaan en ben dus oprecht blij dat het wel zo is voor Water. Dus ben ik ook oprecht benieuwd naar het resultaat van het slikken van 2 pillen per dag. Ik slik Shatavari al ruim een jaar. Wij zitten 3 jaar in de mmm (zie mijn onderschrift) en hebben helaas 3 vmk's gehad. Ik weet dus hoe groot de kinderwens kan zijn. Het maakt helemaal niet uit wanneer je met de Shatavari begint.
Sorry vlindertje ik vind dit ook niet sarcastische! ! Ze zegt toch juist dat t goed is dat t nu al zoveel voor je betekend! Ik denk dat je t zelf verkeerd op vat hoor.. Anderd had ze wel heel wat anders gezegd. T is juist positief dat t zo'n werking heeft.