ervaring met sloopdecrisis.nl ?

Discussion in 'De lounge' started by Joky, Jun 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanell

sanell Bekend lid

Dec 16, 2008
    628
    0
    0
    Ik ben het helemaal met je eens! Als ik kijk naar die prijzen dan betalen we gemiddeld 2,4 cent per kWh minder dan de laagste tarieven gegeven op gaslicht.com Dit doorrekenend naar ons verbruik is dat rond de 100 euro in een jaar wat het meer kost. Ja dan kan ik er ook een bonus of een cadeautje bij doen... Al die gratis bonussen geloof ik nooit in, het gaat om de prijs per kWh of m3 en je vastrecht per maand

2. Maranne

Maranne Actief lid

Oct 23, 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    En bedenk altijd: Als je er een Ipad of iets dergelijks bij krijgt, wie betaalt die dan?
    Dat is waarschijnlijk verwerkt in je vastrecht!
    Zo lijken de tarieven wel heel laag, maar is je totaalbedrag een stuk hoger...

3. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

Oct 29, 2013
    1,046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep je betaalt 8 eurie per maand extra... volgens mij staat dar ergens in de kleine letters. Voor niks gaat het zonnetje op.

4. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

Jan 24, 2014
    3,053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hmmm, ja je kan zeggen ik geloof er niet in.
    Dan ben je dus altijd duurder uit.
    Wij kregen vorig jaar netjes 350 euro gekregen.
    Dat zou jou een winst opgeleverd hebben van 250 euro.
    Is toch een leuk bedrag, kun je flink van uit eten!!
    En je vastrecht is netbeheerder afhankelijk, dus ongeacht je leverancier altijd hetzelfde. Die verandert pas als je gaat verhuizen naar een gebied met een andere netbeheerder.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Het heeft toch geen zin om over te stappen naar een maatschappij waar je meer cent per kwh betaald.

Als ik nu 2 cent betaal per KwH en op gaslicht.com is de goedkoopste bijv 4,8 cent, dan betaal ik toch gewoon meer, ongeacht wat ik verbruik.

Als ik 1000 kwh verbruik bij Nuon a 2 cent of ik verbruik 1000 kwh a 4.8 cent bij Energiedirect. Dan krijg ik toch geen 350 euro terug aan het einde vh jaar...

6. Joky

Joky Actief lid

Feb 9, 2014
    451
    0
    0
    Via gaslicht.com overgestapt naar energiedir#ct.nl en een welkomstpremi van 150 euro erbij hoppa! We besparen op 1 jaar al dik 400 euro !!!

Share This Page