houten geboorte kaartjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door schaapie123, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Ik heb hele leuke houten kaartjes gezien, alleen nu willen wij er maar een stuk of 6 bestellen, helaas wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen is het minimaal 25 stuks.

weet iemand misschien een site of iets anders waarbij ik er maar 6 hoef te bestellen(willen dat voor familie doen en voorderest gewone geboorte kaartjes)

2. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    wij gaan ook voor de houten geboortekaartjes, heb hem uiteindellijk zelf ontworpen, maar helemaal naar onze zin. Is wel een duur kaartje geworden, maar we sturen het naar iedereen.

Als je er maar een paar wilt hebben kan je misschien bij een sociale werkplaats oid informeren (hoewel ik daarbij m'n twijfels heb over de snelheid, maar daar kan je natuurlijk naar informeren), of zelf met een figuurzaag aan de slag gaan. (Je kan natuurlijk alvast wat voorbereidend werk doen)

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mag ik vragen waar je dat kunt laten doen....ben wel nieuwschierig

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

het maken zelf is geen probleem, alleen de naam enz erin branden wel.

ik heb bij www.caroly.nl hele leuke gezien, maar we willen ze alleen naar fam leden sturen, dus dat zal maximaal 6 zijn

5. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Wij hebben het hier laten doen, met onze eigen afbeelding/tekst dus....
    http://www.poppedotje.nl/

Oh.... zie nu dat die van ons wel een stuk goedkoper zijn dan die op de site van Caroly staan.......
    Die van ons zijn ook een andere (simpelere) stijl, maar dat komt ons eigen ontwerp alleen maar ten goede.

Deel Deze Pagina