Vandaag voor het eerst echt wezen kijken

Discussion in 'De babyuitzet' started by stitchkaatje, Jun 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stitchkaatje

Jun 16, 2006
    42
    0
    0
    winkelmedewerkster en caissiere
    Beverwijk
    Dat is echt heel raar en eng om voor je eigen kindje spulletjes te bekijken en te zoeken (nog niet kopen). Ik eb meerdere vriendinnen die kindjes hebben/krijgen. Maar dan is shoppen toch heel anders.
    Het is wel heel leuk om ervoor te kijken. Ik mag nu als ik wil overal nee op zeggen. Of zeggen wie er mee mag met shoppen. En dingen proberen en aantrekken. Echt heel speciaal. Ik denk dat er nog heel veel van die dagen komen.

Het is alleen nog wel heel eng, omdat ik vorig jaar een miskraam had met 14-16 weken zwangerschap, dus ik dur ook nog niet teveel te kopen.

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ja leuk is dat he zo rondneuzen!!
    Goed dat je pas later begint met echt kopen, want er is en blijft altijd een klein beetje risico he.. Na me eerste echo op 12 weken had ik pas de eerste rompers gekocht, en ik begon echt pas te winkelen nadat ik me pretecho had gehad, ook omdat ik toen wist wat ik zou krijgen.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat is echt leuk, als je de eerste keer echt gaat rondneuzen :)

Ik ben ook het meeste pas gaan kopen na de 20weken echo en ik heb nu zoveel roze dat ik denk dat de baby tegen de tijd dat ze zelf kan kiezen roze haat hahaha :)

4. stitchkaatje

Jun 16, 2006
    42
    0
    0
    Beverwijk
    het is egt grandioos... maar ook nog onwerkelijk

5. stitchkaatje

Jun 16, 2006
    42
    0
    0
    Beverwijk
    ik ben ook t grootste deel van de avonod bij de babynamen van deze site wezen snuffelen...
    ik heb een a4tje vol geschreven met mooie namen en betekenissen... Wordt nog moeilijk om te kiezen straks

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ah ja dat hadden wij ook!
    Mijn man is Marokkaans en de kleine krijgt dus een Arabische naam.
    Nou, ik heb nooit geweten dat er zoveel Arabische namen zijn haha...
    We hadden een lijstje gemaakt met meisjesnamen en 1 met jongensnamen.
    Toen we het geslacht wisten zeiden te toevallig allebei dezelfde naam :)

7. stitchkaatje

Jun 16, 2006
    42
    0
    0
    Beverwijk
    Morgen lekker orienteren. Nog niks kopen, want dat is volgens t spreekwoord de goden verzoeken op een miskraam.
    Alleen ideeen opdoen en prijzen en boekjes informeren.

8. Niet meer actief

Nou ik ben blij dat ie dan niet geluisterd heeft naar mij, want ik had mijn kamertje al met 8 wkn (stond op marktplaats en kon ik niet voorbij laten gaan) Geniet ervan!

9. stitchkaatje

Jun 16, 2006
    42
    0
    0
    Beverwijk
    het was ontzettend leuk, lief en gezellig.
    Het was wel heel raar om voor mijn eigen kindje te kijken. En ik er gewoon open over kan praten. Ik heb het maandag namelijk mijn ouders verteld.
    Ik vertelde het eerst mijn moeder 's ochtends ong half 11 en ik moest 1 uur werken. Dus tijd zat toch? maar vlak voordat ik wegging zei ze nog: je moet me echt ff knijpen hoor, ik denk nog steeds dat ik droom.
    's avonds vertelde we t mn vader. hij zat reclamefolders te kijken. Ik begon met: Ik moet je iets vertellen, en ik heb t er met mama al over gehad. Zijn enigste reactie was: Oh jee.
    Toen een heel verhaal (van mij) en toen: ik ben zwanger. eerst een stilte... en toen: okeej.
    Hij bleef gewoon heel stug zn folders lezen.
    En toen zei mn moeder: weet je wat dat betekent? Je wordt opa.
    Toen keek hij op en had hij wel zoiets van: WAT?? die woorden drongen wel door, en waren ook wel heel definitief.
    Ze moesten ff wennen en nog steeds wel. Maar vinden t wel heel leuk.
    Ik heb vanmorgen voor ik naar mn werk moest een kadootje gekregen: 2 hele lieve rompertjes met beertjes. En ook een kadootje van de mensen waar mn moeder bij werkt (familiebedrijf, rijschool) een knuffeltje van n kikker met n kroontje en klittenband op de pootjes, zodat die pootjes vast kunnen. En een kaartje (aan die kikker) met erop: kiss me and I will be your prince :p grappig en een leuk anzichtkaartje erbij.

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij gaan over 3 weekjes eens kijken voordat we op vakantie gaan ik ben dan zo'n 15 weken.
    Kga vandaag wel shoppen voor kleding want niks zit meer lekker

11. stitchkaatje

Jun 16, 2006
    42
    0
    0
    Beverwijk
    k heb wel steeds meer de neiging al wat dingetjes te kopen/bestellen, maar das wel erg voorbarig.

Ik heb wel een zwangerschapsdagboek besteld. Dat vind ik nou wel leuk om bij te houden. En deze is echt per dag. Echt heel leuk.
    Ik krijg hem deze week binnen.

Share This Page