Ervaring met stenen?

Discussion in 'De lounge' started by Doortje Dartel, Nov 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doortje Dartel

Oct 30, 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Ervaring met stenen?

Weet iemand hoe het precies werkt met stenen?
    Ik had van een vriendin een maansteen gekregen omdat dit een goede uitwerking zou hebben op je voortplantingsorgaan. :) Nou heeft het tot nu toe niet geholpen maar vanochtend viel die steen ineens spontaan in een paar stukken uit elkaar. Nou heb ik me ook weer laten vertellen dat ie dan zijn werk heeft gedaan maar wat moet ik nu doen. Moet ik een nieuwe kopen? :(

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ja dan is de kracht uit de steen en wordt het tijd voor een nieuwe en soms zelfs andere, net welke goed bij je test op dat moment.

3. jovalene

jovalene Actief lid

Apr 17, 2007
    243
    0
    0
    Het klopt dat als de steen valt of kapot gaat hij zijn werk heeft gedaan maar de maansteen heeft meerdere werkingen dus het kan ook een van de andere zijn geweest

De Maansteen versterkt je vrouwelijke kant en brengt je emoties tot rust, zodat je een situatie objectiever kunt bekijken en je overgevoeligheid kunt temperen.De steen geeft je een groter gevoel van tederheid en mededogen jegens jezelf.De maansteen bevordert de zwangerschap, harmoniseert de hormoonhuishouding, is goed voor de maag en helpt tegen maagzuur en menstruatiestoornissen. Verder bevordert de amethist tederheid en verzacht hij het gevoelsleven.

Je kunt de steen beter zelf kopen
    Voordat je de steen gaat dragen leg hem eerst een uur in het water en spoel hem daarna af. Houd hem gedurende 2 minuten vast en concentreer je op de werking die jij verwacht van de maansteen.
    Herhaal dit een keer per maand

4. Doortje Dartel

Oct 30, 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Ok, bedankt voor de info, ik had de steen inderdaad een poosje in stromend water gelegd maar ik wist niet dat je je ook moest concentreren op de (voor mij belangrijke) werking.
    Ik ga maar snel een nieuwe steen kopen dan...
    Bedankt!

5. michaela83

Oct 15, 2007
    68
    0
    0
    Waar kun je die stenen kopen dan?
    Dat vroeg ik mij af, ik wil ook wel zo'n maansteentje kopen.

6. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    als dat voor jou zo voelt wel, anders niet :)
    ik werk zelf met stenen en mijn opvatting is dat stenen het beste werken als je je eigen gevoel erin volgt ipv wat iemand ooit eens in een boekje geschreven heeft. je intuitie weet het het beste!
    alles valt en staat met je intentie, als jij wil dat hij je helpt dan helpt ie, en als jij het gevoel hebt dat je geen maansteen wilt, maar dat bijv. een bergkristal je enorm aanspreekt, dan is dat de steen die jou op dat moment het beste helpen kan.
    is net als met de regeltjes hoe je met een steen om moet gaan qua reinigen e.d., doe wat goed voor jou voelt, met een visualisatie kun je je steen ook al reinigen (bijvoorbeeld voor je zien hoe de steen alles loslaat wat hij opgenomen heeft, voor je zien hoe hij fonkelt en straalt, hoe fris en schoon hij is)

Share This Page