Dag allemaal! Ik ben op zoek naar een kerstman pakje voor terence en voor ons zelf een muts maar die zijn makkelijker te vinden nu. Wij gaan over anderhalve week op vakantie en het leek mij zo leuk om voor die tijd nog een foto te maken met z'n 3en of alleen Terence met een kerstpakje.(kerstkaartje van te maken) en meteen op sturen hahah. want wij komen net voor kerst terug paar dagen nou dan moet je nog wachten op de kaarten bestelling) . ben gister naar Wibra geweest maar die nieuwe vracht komt dinsdag ik weet dus niet zeker of de kerstman pakje er tussen zit. leek mij echt leuk om te doen. Wie heeft er een idee.? hoeft niet al te duur . moet echt een mutsje zijn broek/trui.(mag ook aan elkaar vast zitten en muts los natuurlijk hahaha helpppp kus loesmari
De van h&m heb ik ook, echt een mooi pakje! wel 12, 99 ofzo, maar van zachte velours en met een mooie lange muts. Voor meisjes ook jurkjes!
bij de online shop van h&m is een hele leuke , kost wel 12,90 maar echt superschattig en hij is vanaf maat 50 tot 86 te koop