Hallo, wij hebben een TrippTrapp Stoel voor onze kleine meid. Ze zit dus gezellig bij ons aan tafel. Ze wil graag zelf dingen eten, dus leg ik wel eens rozijntjes, stukjes brood of stukjes fruit op de tafel zodat ze die zelf kan pakken om op te eten. Maar ik vind dat niet zo fijn op de tafel. Ten eerste wil ze het er nog wel eens af vegen, ten tweede wordt de tafel er nogal vies van, en aangezien het een houten tafel is, krijg ik sommige vlekken er niet zo makkelijk uit. Gewone placemats trekt ze binnen vijf seconden van de tafel af. Ik heb nu zitten kijken op internet naar de Table Top van Stokke. Ziet er praktisch uit, maar is het dat ook? Onze tafel is bijvoorbeeld niet heel glad, dus dingen met zuignappen blijven over het algemeen niet goed zitten. Ik twijfel heel erg, want hij is te duur om hem zomaar te kopen en er dan achter te komen dat het toch niets is. Heb hem hier in de buurt gezocht in de winkels, maar kan hem hier nergens vinden. Iemand dus ervaring hiermee?
wij hebben het tafelblad van Stokke, hij is erg leuk met die verschillende platen die er bijzitten. Echter hebben wij ook een houten tafel, onbewerkt, scheuren, redelijk robuust dus. Maar hierdoor kunnen de zuignappen niet altijd even goed vastzuigen. Het houdt de tafel wel schoner overigens maar het beland net zo goed naast de tafel of op de grond. Het is in ieder geval niet zo makkelijk als een placemat van tafel te rukken. Ik zal laatst wel een tafelblad welke je aan de stoel kunt vastzetten, die paste ook op de Stokke stoel. Wellicht is dat wat? Ik ga even op zoek naar de site voor je.
Playtray voor de Stokke Tripp Trapp | Baby Product van het Jaar Nadeel, is bij dit wel dat je de stoel niet meer zo dicht bij de tafel kunt schuiven. En dat vind ik persoonlijk juist het mooie van deze stoel.
Wij hebben hem ook en ik vind het ideaal, niet alleen voor eten. Maar het is gelijk een goede onderlegger voor het knutselen, plakken, tekenen, kleien. Nat doekje erover en het is weer schoon! Hij ligt niet super vast, hebben ook een houten tafel, maar ze gooit hem er echt niet vanaf!
Ja, die had ik ook al gevonden, maar ik wil juist graag dat ze bij ons aan tafel zit. Voor ons zoontje hadden we zo'n kubus kinderstoel (die je later kunt omtoveren tot stoeltje + tafeltje) en daarmee kon hij dus niet rechtstreeks aan tafel zitten. Vond dat echt jammer. Maar bedankt voor de tip.
wij kregen m gratis bij de stoel en hebben wel een gladde tafel en dan is t wel heel handig. Ik weet niet hoe t is als je m op een houten tafel wil gebruiken. Misschien een optie om m via marktplaats te kopen?
Nou ik vond hem in het begin heel erg handig totdat ze zoveel kracht in de armpjes kreeg dat ze dat ding binnen no time los van tafel heeft gewrikt, en dan gaat ze continu met dat ding heen en weer schuiven. Dus hier ligt hij nu in de kast misschien dat als ze straks weer ouder is ze er vanaf blijft maar nu moet en zal dat ding van tafel af. Trouwens ik heb een gladde tafel en dat ding zit best goed vast maar ze duwt er gewoon net zolang tegen aan dat ie los gaat.
Scheelt hier een hoop butsen van het vorkje (helaas zaten er al flink wat in, van voordat we het tafelblad hadden) en soms gebruikte ik de zuignappen voor onder het bordje, scheelde een hoop troep met beginnen van een bordje te eten.. Hier wel blij mee, heb hem gekregen. Moet wel zeggen dat ik niet zeker weet of ik er zelf zoveel geld aan uitgegeven zou hebben..
Wij hebben het ook bij de Stokke gekregen. Wij hebben een houten ongelakte tafel en ben er dus wel erg blij mee scheelt een hoop vlekken op de tafel. Hij zit zo vast dat hij hem (voorlopig) nog niet zelf los krijgt.
Ik heb al op MP gekeken, maar hij staat er niet veel op en wat erop staat is of bijna even duur als nieuw of aan de andere kant van het land. Schiet niet echt op dus. Ik heb wel een winkel gevonden enigszins in de buurt waar ze hem verkopen, dus ga toch binnenkort maar eens kijken. @ all, bedankt voor jullie reacties!!!
Bij ons bevalt het prima, al moet ik eerlijk bekennen dat ik de prijs nogal aan de hoge kant vind. (We hebben hem toen gratis bij de stoel gekregen.) Al die verschillende platen die je eronder kunt doen zijn ook erg leuk. En ik vind het gezellig dat mijn dochter zo dicht aan tafel kan zitten.