Top om te horen dat ie makkelijk schoon te krijgen is! Hoe durft die vogel!?! Hahaha! Buggy apart lijkt me best een goed optie. Koop je dan een goedkoop model dat echt voor ernaast en bijvoorbeeld Efteling en dat soort dingen is (wordt wellicht niet snel gestolen). Of koop je dan toch ook wel een duurder en wat beter model? Ik denk dat als we de Stokke met de wieg, zitje en autostoeltje kopen, dat je voor 95% wel daarmee vooruit kan of niet? Hebben jullie je kindje ook weleens in een draagdoek gehad?
Ik denk dat je dan zelfs wel voor bijna 100% voorruit kan. Wij hebben zelfs de stokke trailz meegehad naar Monaco, heel heuvelachtig en veel trappen ; ) Maar met erg warm weer is een draagdoek de hele dag ook niet te doen en ons dochtertje was toen 8 maanden dus niet meer de lichtste haha Ik heb er nog een quinny zap extra 2 bij, puur alleen voor in de bakfiets. Gebruik de quinny bijna nooit. Wij hadden toch voor iets duurder model gekozen omdat ze al vrij jong in de bakfiets zat en ze in de quinny ook goed kon zitten. In sommige buggy's hangen ze zo. Maar dat kwam alleen door de bakfiets. Ik ga vaker lopen met de stokke : )