cv monteur

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    moet ff spuien hoor.

ik heb al een paar weken een probleem met mn warm water.
    als ik aan het douchen ben wordt na verloop van het water steeds kouder en aan het eind van het liedje sta ik onder een koude douche.
    nu is laatst de ketel schoongemaakt en bijgevuld dus ik dacht probleem opgelost.
    helaas, nog steeds iedere keer een koude douche.
    nu ben ik al vanaf maandag aan het bellen met het bedrijf dat bij ons de ketel schoonmaakt.
    dinsdag zouden ze komen en ze zouden bellen voor de tijd.
    ik de hele dag in huis gezeten en niks gehoord.
    moest ik eind van de middag even weg, je raad het al staan ze voor de deur. (ze belden op mn mobiel)
    ik met ze afgesproken dat ze donderdag zouden komen (moest woensdag werken dus kon niet), prima ze zouden bellen voor de tijd.
    omdat ik ze al niet echt meer vertrouwde heb ik ze smorgens gebeld.
    ze zouden in de middag komen maar zouden nog bellen voor de tijd.
    ik gisteren de hele middag thuis gezeten....
    niemand geweest en niet gebeld.
    vanmorgen heb ik dus maar weer gebelt en kreeg een man aan de telefoon die helemaal verbaast was over hoe het gegaan was en hij zou me "zo" terug bellen want hij wist niet wat ie moest zeggen.
    dat was vanmorgen om 9.15, om 11.30 nog maar een keer gebeld maar er werd niet opgenomen en ik kreeg het antwoordapparaat.
    ik dat dus ingesproken en gezegt dat ze het vandaag nog moeten oplossen en dat ik wilde dat ze zsm terug zouden bellen.
    we zijn nu weer 2uur verder en nog niks gehoord.

ben zo boos op ze, stelletje ammateurs, zo ga je toch niet met mensen om!

moest het ff kwijt.

liefs doris

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ken het. Irritant!

Heb je al wat vernomen?

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    heb net het gewone nr gebeld en er werd niet opgenomen, het storingsnr gebeld en die werd ook niet opgenomen.

ga maar eens rondkijken voor een ander bedrijf, ben het helemaal zat met ze.

het schoonmaken van de ketel gebeurde ook 2maanden later dan ze zouden moeten doen.

ik hoop voor ze dat ze nog komen en dat ik dit weekend niet zonder warm water kom te zitten want dan trek ik ze echt door de telefoon.

liefs doris

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    gisteren om 14.30 eindelijk weer iemand voor de cv aan de telefoon gekregen.(dezelfde vent als smorgens)
    hij probeerde de schuld een beetje op mij af te schuiven want het was zijn schuld dat ik donderdag niet gebeld ben maar hij had niet gezegt dat ie me vrijdag zou terug bellen.
    ik werd dus best pissig op die vent en moest echt moeite doen om netjes te blijven, maar tis gelukt.
    er was "toevallig" een monteur in het dorp waar ik woon en die zou hij gaan bellen en zeggen dat ie mij moest bellen om te zeggen hoe laat ie bij me zou zijn.

om 15.45 staat ineens de cv monteur voor de deur (zonder van te voren te bellen natuurlijk).
    helaas kon hij het probleem niet direct voor me oplossen maar maandag ochtend om7.45 staat ie voor de deur met het onderdeel dat kapot is.
    er schijnt een of ander kraantje oid kapot te zijn waardoor het niet helemaal open kan zonder te lekken en daardoor wordt mn water snel koud.
    hij heeft het kraantje nu zover mogelijk open gedraaid en er een emmer onder gezet zodat het water als het goed is wat langer warm blijft.

heb wel even aan hem verteld hoe vervelend het allemaal gegaan is voordat hij er eindelijk was en hij zou het op de zaak doorgeven en er werk van maken.

ik ga iig nadat dit probleem verholpen is wel een gepeperde brief schrijven naar dit bedrijf want zo ga je niet met mensen om.

poeh tis weer een heel verhaal geworden.
    nu maar hopen dat de monteur zn afspraken wel nakomt.

liefs doris

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik had hele andere visioenen toen ik las 'cv monteur.." :D;)

Deel Deze Pagina