Hoelang duurt zoiets

Discussion in 'Miskraam' started by TigerAngel7, Mar 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Ik heb 27-02-2018 een echo gehad met 9+3 hier bleek de groei en hartje gestopt te zijn met 6,5 week. Ik heb ondertussen cytotec gekregen, maar 3x een goede stolsel verloren daarna beetje helder bloed. Sinds 2 dagen niks meer. Alleen slijm. Ik had verwacht dat m'n hcg inmiddels wel gedaald was en de streep afliep. Helaas niet zo het geval. En begon net weer licht roze bloed te verliezen. Net getest en binnen 1 min had ik deze resultaat. Dus ben bang dat k het nog niet allemaal weg is. Moet 20 maart weer voor een echo en als er nog wat blijkt te zitten dan krijg k weer een dosis cytotec. Hoelang duurt het voordat je hcg omlaag gaat. Echt pas nadat je 'schoon' bent of maakt dat niks uit

Attached Files:

2. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Ik kreeg te horen van de gyn dat het nog wel even duurt voordat je hcg omlaag gaat. Vooral omdat het niet "natuurlijk" op gang is gekomen, kan het een paar weken duren. Je lichaam heeft zelf niet door gehad dat er een miskraam moest plaatsvinden, dus heb je nog veel hcg hormoon. Over twee/drie weken zal het een witte test moeten zijn heb ik gehoord. Ik test ook pas over anderhalve week. :)

3. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Okee ja daar was de gynaecoloog niet echt helder in vindt ook gek dat ik pas over 2 weken een echo hebt na gebruik van de medicijnen. Brengt zo'n onzekerheid mee. Dan wacht ik nog wel paar weken voor ik weer een test doe

4. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Ja ik heb ook pas de 20e de echo voor controle. Bij mij kon het niet eerder omdat de gyn een week weg was, dus kon ook prima de 20e. Dus ik moet ook maar even afwachten.

Share This Page