Ik las op internet over tarwekiemolie heeft iemand daat ervaring mee ben zo benieuwd? Zoja capsules of echt de olie en waar vandaan?
Ik lees er goede verhalen over maar ook weer een paar minder goede.. Ik ben deze maand begonnen en hoop er volgende ronde succes mee te hebben (afgelopen maand is verkeken ivm keelontsteking vriend:s) Ik slik de capsules van kruidvat 3x daags alleen slik ik er 2 s'ochtends en 1 s'avonds Succes!!!
Ik heb zowel positieve als negatieve dingen gelezen over tarwekiemolie en ik heb het zelf 1 ronde geslikt. Het schijnt heel goed te zijn voor zowel de kwaliteit van je eitje als voor het innestelen, omdat het baarmoederslijmvlies dikker wordt. Helaas kreeg ik er een hele lange cyclus door en daarom ben ik ermee gestopt. Ik ben in plaats van tarwekiemolie vitamine E tabletten gaan slikken. Dit, omdat tarwekiemolie zo goed is door de vitamine E die erin zit! Heel veel succes met het maken van de keuze en hopelijk ben je spoedig zwanger!
Ik heb een hele regelmatige cyclus zou het zonde vinden om daardoor mn cyclus veranderd. Nu zit ik erg in twijfel
Hoi, Ik had ook altijd een regelmatige cyclus, maar dacht dat het bij mij twee keer bij de innesteling fout is gegaan. Toen ben ik begonnen met tarwekiemolie (capsules van dr. Vogel, gekocht bij da). En inderdaad... die ronde was ik meteen zwanger. Inmiddels in deze zoon bijna 2! De tweede keer had ik steeds niet het gevoel zwanger te zijn en na een paar keer weer begonnen met tarwekiemolie en... weer gelijk zwanger. Deze zoon is inmiddels alweer 3 maanden. Mijn cyclus bleef precies hetzelfde. Ik neig er na deze twee keer naar dat het bij wel degelijk helpt, hoewel het natuurlijk ook 'toeval' kan zijn.
Hier heel positief!! Ik was altijd heel erg onregelmatig ongesteld.. 2 jaar geleden van de pil afgegaan niet om zwanger te worden, maar vanwege andere redenen. Toen we zwanger wilde worden heb ik eerst teunisbloemolie tot eisprong gebruikt en na eisprong tarwekiemolie.. En BAM! gelijk zwanger.. schrok me rot! maar super blij natuurlijk! Nu is de kleine man al 2,5 maand
Ja goeie vraag, zit nu ook 6 dpo... heb ze wel liggen maar vraag me af of het nog nut heeft te slikken. Aan de ene kant wel denk ik want innestelling is tussen dag 7 en 10 toch?
Hoi, Ik heb ze ook gebruikt toen ik zwanger wilde worden van nummer 1. Ik had altijd een cyclus van 32 dagen en vanaf het slikken van tarwekiemolie raakt (ronde 4 geloof ik), raakte mijn cyclus helemaal van slag. Hij duurde ineens 45 dagen. Daarna heb ik ze nooit meer aangeraakt . Uiteindelijk werd ik pas na een jaar zwanger, dus of het invloed gehad zou hebben op sneller zwanger worden, weet ik niet. Maar het had wel degelijk (negatieve) invloed op mijn cyclus.
Ik heb waarschijnlijk woensdag of donderdag mn eisprong heb net de eerste capsule genomen zal mn benieuwen
Ik slik teunisbloemolie tot aan de eisprong en vanaf de eisprong tarwekiemolie. Door de teunisbloemolie is mn ei van dag 17 of 18 naar 14 of 15 gegaan.
Ik heb het ook een tijdje geslikt, maar niet zwanger geworden! Het deed niets veranderen aan de lengte van mijn cyclus, maar wel aan de hevigheid van mijn menstruaties! De bedoeling is natuurlijk dat het slijmvlies dikker wordt, maar bij een menstruatie moet dat er ook weer allemaal uit Uiteindelijk er dus maar weer mee gestopt! Maar zou het zeker eens proberen, lees genoeg positieve verhalen! Wie weet werkt het voor jou wel! Succes!
Hier een miskraam gehad met 5 weken en dacht zelf dat dit lag aan een niet goed ingenesteld vruchtje. Ik las dat tarwekiemolie dit zou bevorderen dus toen ik de maand na de miskraam niet zwanger bleek heb ik de cyclus daarna tarwekiemolie gebruikt vanaf de eisprong. Ik was die maand wel weer zwanger gelukkig! Of dit aan de tarwekiemolie heeft gelegen weet ik niet, maar het is het proberen waard zou ik zeggen.
Ik lees mee en ben benieuwd naar nog meer reacties! Ook ik lees zowel positieve als negatieve reacties. Na 14 mislukte pogingen om zwanger te raken, ben ik vanaf begin van mijn cyclus deze maand ook tarwekiemolie gaan slikken. Ik heb de olie, geen capsules en kan daardoor zelf de hoeveelheid bepalen. Ik gebruik twee keer per dag een theelepeltje. Heb eind deze week mijn ovulatie als het goed is. Ik ben benieuwd of het bij mij gaat helpen... Slecht is het in ieder geval niet, dus ik vind het de moeite waard om in ieder geval te proberen.
Ik lees ook mee! Deze ronde begonnen met tarwekiemolie En heel erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen Ik slik het omdat ik mijn LF erg kort vind.. (9 á 10 dagen)
Ik heb het 2 maanden geslikt die 2 maanden was mijn cyclus 2 dagen langer. Vorige maand de eerste maand dat ik het niet geslikt heb, en alles in de war had ineens een cyclus van 33 dagen?! Voor mij nooit meer tarwekiemolie! Ik had de capsules van kruidvat en slikte er maar 1 per dag
Ik heb ook de olie van de Tuinen, ik slik het nu 3 maanden, maar helaas nog een zwangerschap. De eerste maand nam ik ooo 2 theelepeltjes per dag, maar ik werd opeens op 12dpo ongesteld terwijl ik altijd pas op 14 en 15dpo menstrueer. Vorige maand weer op 13dpo begonnen met menstrueren en deze maand voel ik het nu ook al opkomen op 11dpo vandaag. Dus hierna geen tarwekiemolie meer voor mij. Het brengt mn cyclus door de war en de menstruaties zijn veel heviger opeens.