Geen afloop test na gebruik ovitrelle....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sophia89, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik ben even heel benieuwd want na 4 jaar proberen is er toch weer een nieuw verschijnsel wat ik nog niet heb mee gemaakt. Afgelopen zondag getest was 6 bijna 7 dagen na ovitrelle. Uiteraard positieve test. Vandaag weer getest in de ochtend met dezelfde test en het streepje is even duidelijk. Ik ben vandaag precies een week na m'n IUI dus verwacht zeker geen zwangerschap maar was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit hebben gehad....

2. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ja ik, bij mij blijft het ongelofelijk lang in mijn systeem. Zelfs op de dag dat ik ongesteld word test ik nog een licht streepje. Ik wilde het even uitvogelen dus heb de vorige ronde even doorgetest. Doe ik nu dus ook echt niet meer als ik Ovitrelle spuit... probeer ik althans :). Deze ronde vakantie dus even geen Ovitrelle.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als dit Zwanger en Kidstesten zijn, weet je sowieso niet waar je aan toe bent, want die krengen willen bijna standaard een streepje geven! Hoeveel vrouwen hier al niet blij waren met een dooie mus door die testen hier....:(

En Ovitrelle blijft inderdaad een hele tijd in je lichaam zitten.

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Dit zijn geen zwanger en kids testen maar sensitest. Die blijven ook echt wit weet ik uit ervaring. Mijn vraag is ook niet OF dit van de ovitrelle is want dat lijkt me duidelijk maar waarom die streepjes niet lichter worden zoals het hoort.... Na 4 jaar proberen en eindeloos veel behandelingen weet ik wat de invloed van alle hormonen is en dat ovitrelle tot wel 2 weken zichtbaar kan zijn op je test. Toch bedankt voor t reageren 😊

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik hoop enorm voor je dat de eerste test nog van de Ovitrelle is en de tweede toch van een zwangerschap.
    Want ik vind het wel heel vreemd dat hij niet lichter wordt..

6. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk looen ze helemaal njet meer af en ben je hartstikke zwanger!

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ik ben pas 8 dpo dus van een zwangerschap zal t niet zijn denk ik... Pffff zo irritant elke keer die rare dingen😋

8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik testte met deze testen ook vroeg positief, hopelijk worden de streepjes duidelijker :)

Deel Deze Pagina