Ervaring met test point vroege test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linda1984, Sep 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda1984

Linda1984 Actief lid

May 27, 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welke dames hebben ervaring met de test van testpoint? 10 dagen na seksueel contact.

En positief of negatief getest en klopte het?

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik heb op 10 dpo,positief getest met clearblue digitaal,en met de kV 2v5.Ik dacht dat die laatste dezelfde zijn als die van testpoint,maar dat weet ik niet zeker.Of het goed gaat moeten we nog afwachten,maar het lijkt wel te kloppen,de testen lopen mooi op.over 2 dagen is mijn nod.

3. Linda1984

Linda1984 Actief lid

May 27, 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Pipo! dat is hoopvol!!!

4. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik heb ze ook gebruikt. Bij niet zwanger kon er wel uren later een wit of lichtgrijzig streepje ontstaan maar daar was echt geen twijfel over of je dan wel of niet zwanger was. Want als je wel zwanger bent, kleurt ie echt roze. Ik vind het goede testen, alleen wat prijzig.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb er vorige week 2 gebruikt. De eerste gaf een mooi 2e roze streepje, dus zwanger. Op kv 2 v 5 had ik steeds een licht tuurstreepje. Die werd niet donkerder, dus een paar dagen er na heb ik weer de testpoint early gedaan en die was duidelijk negatief. Inmiddels ben ik dus ook ongesteld geworden :(

Maar ik geloof dus wel dat hij goed en vroeg aangeeft of je zwanger bent of niet.

6. Linda1984

Linda1984 Actief lid

May 27, 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoeveel dagen voor nod hebben jullie dan getest? Want 10 dagen na gemeenschap, wat de test aangeeft, is een breed begrip. Hier bewust twee dagen voor eisprong gedaan om kans meisje te vergroten. Heb regelmatige cyclus. Dus 10 dagen erna is ver voor nod bij mij. Lijkt mij meer dat ze erop moeten zetten. 10 dagen na eisprong toch?

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik op de 10e dag na de eisprong.
    toen was hij duidelijk positief.

8. Linda1984

Linda1984 Actief lid

May 27, 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar ben ook wel benieuwd. Zijn er mensen die deze test hebben gebruikt, negatief hebben getest maar toch zwanger bleken te zijn.

9. bouncer

bouncer Lid

Aug 10, 2014
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had vandaag de kruitvat 2 voor 5 gedaan licht streepje blote oog te zien maar rot op de foto te zetten

Net de testpoint vroeger test gedaan ook een streep rond de 5 min spat er niet vanaf maar zeker zichtbaar. Zal straks proberen foto te maken.

10. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik heb hem op 10 dpo gedaan, toen was ie heel licht positief. En dat klopte:D
    maar idd 10 dagen na sexueel contact is niet juist om erop te zetten, ze moeten 10 dagen na eisprong neerzetten. Want voor meiden die niet bezig zijn met zwanger worden en niet weten wanneer ze hun eisprong hebben gehad kan dat dus net even verkeerd uitpakken;)
    stel je hebt seks en 2 dagen later springt je ei, dan test je dus 2 dagen te vroeg en dat kan dan net cruciaal zijn..

11. Jynn

Jynn Fanatiek lid

Nov 21, 2011
    1,054
    0
    0
    leuk, je leest er hier niet veel over. Wij proberen ook die kans te vergroten.

Share This Page