Zoals het onderwerp al aangeeft wie heeft er ervaring met doorkomende kiezen? mijn kleine man ( dec 2 geworden) is vorige week zo ziek geweest en hij is alweer opgeknapt , nou opgeknapt ik ken hem niet meer terug normaal klaagt hij nooit maar niks is goed,hij Huilt jammerd om alles en niks is goed!!! normaal slaapt hij ook netjes door tot 8uur smorgens alleen nu al de hele week om 6,15 naast me bed en kan er niks mee beginnen. aan mijn banner kun je ook zien dat ik in verwachting ben van de 2e en daar heb ik meer kwaaltjes bij als bij de 1e en ben gewoon super vermoeid dus word er helemaal moedeloos van hoe zielig ik het ook vind. maar mijn vraag dan ook zouden het de kiezen kunnen zijn ik merk wel dat hij alles in zijn mond stopt en soms rode wangetjes alleen ik kan niet echt voelen maar ik weet zeker dat ik al mijn vingers dan kwijt ben. zie graag wat reacties of ervaringen voorbij komen . groetjes een moeder die een beetje vermoeid is
Van doorkomende kiezen kan een kind natuurlijk heel vervelend worden! Logisch natuurlijk, haast niks is vervelender dan pijn in je hoofd. Ik weet niet of hij al goed kan praten, dan zou je hem kunnen vragen of hij pijn heeft. En heb je anders nog iets van dentinox/gengigel in huis? Dat zou je er evt met een wattenstaafje preventief op kunnen smeren, kijken of dat verlichting geeft en iets verandert aan zijn gedrag? Of geef hem iets waar hij lekker op kan kauwen, wie weet helpt het. Ik zou persoonlijk wel proberen te achterhalen of het idd zn kiezen zijn, al is het maar om uit te sluiten. Sterkte!
Heel herkenbaar!! Mijn zoon heeft dat gedrag bij alle doorkomende tanden gehad terwijl hij een heel makkelijk kind is werd hij heel aanhankelijk, wilde niks enz.. Hier ook net weer 2 kiezen door en hij is weer zichzelf...
Dat zouden goed kiezen kunnen zijn... Probeer inderdaad wat Dentinox of zo, of geef hem een paracetamolletje en kijken of het dan beter gaat??? Is zo zielig he... wij hebben nog 4 kiezen te gaan, dus ben benieuwd!
bedankt voor jullie reacties , hij praat al wel een beetje maar hij maakt er af en toe ook misbruik van ik heb al enkele keren gevraagd waar hij au heeft en dan wijst hij alles aan zijn hoofd , arm voet noem het maar op dus hij snapt nog niet echt wat ik daarmee bedoel. ik zal even weer Dentinox gaan halen want die heb ik niet meer helaas, en jah paracetamol liever niet haha die jongen heeft afgelopen week al enkele zetpillen gehad die kan geen paracetamol meer zien haha. nou ik kan niet wachten todat ze door zijn als het inderdaad zijn kiezen zijn normaal is hij zo makkelijk haha.
ja wel dat kan het zijn. heel zielig. hier nog eentje te gaan gelukkig. het is 2 dagen en 2 onrustige nachten bij de kiezen. heel vervelend. maar hij kan het goed zeggen. ook buikpijn heeft hij als de kiezen door moeten komen. en alles smaakt vies zegt hij.