jaaa... van het amphia ziekenhuis... Wat wil je er precies over weten? Ze komen bij je thuis, meten je bloeddruk, leggen je aan de ctg en gaan daarna terug naar het ziekenhuis waarna ze overleg hebben... Als er tijdens de ctg al iets niet goed is, bellen ze meteen met het ziekenhuis om te overleggen...
in de drie weken dat ik thuis ben geweest in mijn langdurige ziekenhuisopname, heb ik ook thuismonitoring gehad. Ik vond het heel erg prettig dat ik even in mijn vertrouwde omgeving kon zijn, ik had het helemaal gehad met het ziekenhuis..helaas dus niet zo lang thuis mogen zijn hahah maar ze doen thuis hetzelfde als in het ziekenhuis (ik had dezelfde verpleegkundige thuis en in het ziekenhuis heel toevallig). ik was blij dat die mogelijkheid er was in iedergeval!!
Nou ik kan pas op week 32 in aanmerking komen Gebroken vliezen helaas , maar heb helemaal geen zin om hier tot de bevalling te blijven. Hadden jullie het om een andere reden? Moesten jullie dan ook bedrust aanhouden Fijn om positieve ervaringen te lezen
Ik heb het bij mijn eerste gehad ivm zwangerschapsvergiftiging... Maar pas bij 37weken en daarom mocht ik de thuismonitoring in.. Bij mijn 2de ook ivm zwangerschapsvergiftiging.. toen vanaf 28weken, toen mocht ik niet in de thuismonitoring, maar na 2 weken ziekenhuis was ik het zooo beu, heb zooo gezeurd toen ben ik in de thuismonitoring gegaan... echter was in na 3 dagen al weer terug in het ziekenhuis na minder goede ctg..