Is dit een beetje te doen qua wifi? Wij overwegen dit te gaan doen één van de komende weken... maar zitten wel met 3 personen die moeten 'werken' . Is dat haalbaar met de wifi? Iemand toevallig ervaring? Groetjes Athina
Niet perse op Landal ‘t Loo, maar over het algemeen is de WiFi niet echt supersnel op de parken is mijn ervaring, zeker niet als je met meerdere apparaten tegelijk aam het werk gaat. Ik zou gewoon even contact opnemen met het park zelf.
Wel op ander Landal park 3 weken geleden. Hadden een luxe huis met WiFi inclusief. Was goed, behalve op 1 ochtend; toen is de technische dienst gekomen en heeft het gemaakt. Huisje had eigen router, we hadden WiFi versterkers meegenomen naar niet gebruikt. Boven en beneden gewerkt en soms wel met 4 devices.
Bedankt voor de reacties alsnog! We zitten inmiddels in een 6 persoonskinderbungalow. Wifi werkt prima. Alle 3 werken ze erop hier, waarvan de oudste online lessen volgt en man veel vergaderingen heeft. En ik zelf dus nog tussendoor hier enzo . Dus behalve alle laptops, ook nog de telefoons etc. Gaat goed! Als je langs de bungalows loopt overdag, zie je heel wat kinderen achter de laptop zitten - pen of potlood in de hand... Soms omgedraaid even naar buiten starend . En ik zag van de week ook een meisje bij de receptie een printje voor haar schoolwerk ophalen . Dus we zijn lang niet de enige. Gelukkig wel bijna weekend. Is er meer tijd om van het park te genieten voor de kinderen. Verder was het tussendoor soms even en na 14.00 uur. Mocht de lockdown onverwachts nog lang duren (wat ik echt niet hoop) dan zouden we dit zéker nog eens doen.
En nu baal ik dat we beide een baan hebben waar we echt heen moeten.. Lijkt me heerlijk even thuis weg en ergens anders zijn..
Goed om dit te lezen.. Wij vertrekken vanmiddag voor een weekje naar een Landal park Had idd ff gebeld over de WIFI... We hebben getwijfeld of we ivm thuisonderwijs/ werk tot 14 uur wel echt een vakantiegevoel zouden hebben... Maar dat komt dus wel goed als ik jouw reactie lees.. Nu alleen nog hopen dat het met de regen mee gaat vallen...
Wij zijn afgelopen week op Landal Aelderholt geweest en er waren tijden dat we met z'n 4en tegelijk zaten te werken, maar dat ging prima. Wat mij betreft echt een aanrader, heerlijk om toch even in een andere omgeving te zijn en toch nog een beetje het vakantiegevoel te hebben .
Wij zijn vandaag aangekomen bij het Loo. Had Wifi erbij gekocht voor een week maar dit is nu gratis voor iedereen ivm corona dus kreeg mijn geld terug Internet werkt vooralsnog prima...morgen staan er Teams overleggen gepland dus ben benieuwd
ja dat was bij ons ook leuke meevaller... enige is dat je niet moet vergeten af en toe op nieuw in te loggen. Zeker op je telefoon dus je mobiele gegevens uitzetten- anders gaat t per ongeluk van de bundel af- terwijl je gewoon de wifi kan gebruiken. Maar leuk dat jullie er nu ook zijn.