Ervaring met traagschuimmatras?

Discussie in 'De lounge' gestart door thirza72, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    De vraag zegt het eigenlijk al, heeft er iemand ervaring met traagschuimmatrassen? Wij hebben een waterbed maar deze ligt gewoon niet meer lekker. Nou zijn wij beide ook wel wat zwaarder dan toen we het bed aanschafde. Nou heb ik goede verhalen over traagschuim gehoord. Lekker zacht en vormt zich naar je lichaam.
    Zou de matrassen evt willen bestellen op de website RHF traagschuim! Iemand ervaring?

Groetjes Thirza

2. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    jij hebt zeker oprah gekeken gisteren;) toevallig hadden ze het namelijk in de show over traagschuimmatrassen en hoe lekker die lagen, het hele publiek mocht overigens een matras uitzoeken:$

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen...

3. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    haha, ik heb oprah niet gezien, maar dat is wel toevallig.

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ja hier heb ik hem!!
    En ik wil niet anders meer!!!

5. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ons matras heeft een toplaag van traagschuim.
    Manlief vind het heerlijk liggen, ikzelf vind t minder, misschien omdat ik nogal bewegelijk ben :)
    Maar wat we allebei minder fijn vinden is dat het nogal zweterig is. ~We hebben het matras nu zo'n 8 maanden, maar als ik opnieuw kon kiezen zou ik hier niet meer voor gaan.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.232
    6.094
    113
    Nou ze liggen inderdaad onwijs lekker..maar als wij straks een nieuw bed uitzoeken gaan we toch voor wat hardere matrassen. Het nadeel bij deze matrassen vind ik dat je er zo moeilijk uit komt (wakker wordt dus) Ik slaap namelijk nog weleens een nachtje bij mn ouders op een 'gewoon' matras en ik word daar toch een stuk helderder wakker.
    Maar misschien is dat ook wel persoonlijk.

7. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Mijn man en ik slapen al jaren op traagschuimmatrassen. Heerlijk zacht, echt een aanrader.

8. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    haha hier ook gekeken naar oprah :D

Mijn SO hebben een traagschuimmatras. Dat hebben ze hen aangeraden in de winkel. Omdat ze wat ouder zijn hebben ze meer ondersteuning op alle punten/gewrichten nodig. Een traag.......as vormt zich helemaal naar je lichaam zodat je lichaam volledig ondersteund wordt. ze zijn er erg blij mee.

@Penny: Ik heb hen nog niet gehoord over zweterigheid. Vervelend dat jij er wel last van hebt.

9. emje

emje Niet meer actief

ik heb ook een traagschuimmatras en ik zou niet anders meer willen. ik heb het eds en met een ander matras verschuiven mijn gewrichten snel. met het traagschuimmatras blijven mijn gewrichten gewoon op zijn plaats :D

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een tijdje een topmatras van traagschuim gehad, en ik vond het helemaal niks. Heel lekker als je normaal stil ligt, maar ik ben nogal een woeler en draaier, en dat is NIET fijn met zo'n matras. Weg met dat ding, dus!

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hier een slechte ervaring. In de zomer slaap je heerlijk. Maar in de winter werkt het niet. Dan blijft hij te hard en doet hij z'n werk niet tenzij je de verwarming in de slaapkamer aan doet en daar heb ik een hekel aan.

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    hmmm sexen is dan zeker ook geen optie:D

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik (wij) zouden nooit meer een ander willen!

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb nu een jaar traagschuim en vind t vreselijk. Maar zo zonde van t geld om nu al nieuwe matrassen te kopen hoewel ik t denk ik toch ga doen. Ik lig steeds in een kuil en moet me half optillen om me om te draaien en word dan dus wakker..niet fijn. Voor mij geen traagschuim meer dus.

15. Bri

Bri Niet meer actief

hahaha! Daar heb je gelijk in. als je stil ligt gaat het wel, maar ja, ik ben niet alleen in m'n slaap een woeler en een draaier :D

16. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik ook niet dus ik kijk wel even verder:p

Deel Deze Pagina