Vandaag heb ik mijn punctie gehad. 15 eitjes hebben ze eruit gehaald maar ze zijn nu bang voor overstimulatie. Moet absolute rust houden, veel drinken. gewicht bijhouden en mijn buik opmeten. Normaal heb ik maandag de terugplaatsing maar dat is nu dus nog niet helemaal zeker dat hangt af van mijn bloed maandag. heeft iemand ervaring met overstimulatie en terugplaatsing?
Ik heb er geen ervaring mee sorry ! Volgens mij moet je bellen als je een kilo per dag aankomt. Hoe het met buikomvang zit weet ik niet, volgens mij doen de hormonen er wel iets mee. Zet je buik snel uit ?? als je je zorgen maakt gewoon even het ziekenhuis bellen hoor meid !
Hoi vlinder, Ik had 17 eitjes bij de punctie en inderdaad ook overstimulatie. De dagen tussen punctie en tp moest ik ook absolute rust houden en veel drinken en mezelf elke dag wegen. Had geen opgezette buik ervan. Heb gelukkig wel tp gehad, maar daarna nog wel 2 weken met absolute rust thuis gezeten. Ik had behoorlijke last van benauwdheid, heb je dat ook? Is ook een van de kenmerken. Wens je heel veel sterkte en hoop dat je gewoon een tp hebt! Liefs, Dees
hey ik heb geen last van benauwdheid. opgezette buik is ook weg maar heb nog wel veel buikpijn. Moest je na de terugplaasting verplichte rust houden? dat hoeft toch eigenlijk niet.