Je hebt echt helemaal gelijkt duikster...ik moet het ook echt gaan doen. Maandag staat er ook een gesprek met mijn baas op de planning. Wil eigenlijk gewoon al volgende week twee dagen minder gaan werken... Zal lastig worden, omdat er bijna geen invallers zijn in het onderwijs.. maar dat is dan het probleem van het bestuur en niet van mij... Als ik dat nou blijf herhalen komt het vast wel goed... Bedankt in ieder geval dat je me erop wijst..dat heb ik wel nodig..Het gaat goed komen, dat moet gewoon..ook voor mijn engelen neefje en mijn zus...
Hier ook een te hoge bloeddruk ( vorige week 130-105) en flink aan de medicijnen. Ik moet dinsdag weer terug komen en hoop dat het dan gedaald is. Ik had altijd wel een beetje een verhoogde bloeddruk nadat mijn zoontje geboren is maar sinds deze zwangerschap schiet het omhoog. Ik had met 11 weken een bloeddruk van 180-110 dus ook niet goed. Ik ben nu halve dagen ziekgemeld en werk dan boventallig. Doe een beetje kantoorklusjes enzo. Ik werk 3 dagen op een kdv en iets rustiger aandoen op de groep kan niet met 12 kinderen. Ik wil wel kijken hoe mijn bloeddruk aankomende dinsdag is en anders tijdelijk even helemaal stoppen want heb geen zin om weken in het ziekenhuis te liggen of nog erger dat de kleine veel te vroeg komt. Hebben jullie ook zoveel last van bijwerkingen van de medicijnen? Ik heb veel last van hoofdpijn, misselijkheid en vermoeidheid. Nu de dosis verdubbelt is is dit allemaal weer terug terwijl ik me eindelijk weer een beetje goed voelde.
Heey, Het kan alle kanten op. Het kan blijven steken en dan is er niks aan de hand. Of je hebt pech net als ik en dan moet je worden opgenomen ivm een zwangerschapsvergiftiging. Ik heb een onderdruk van 119 gehad!!!! Ik zou je dus nu niet zon zorgen maken en gewoon rustig aan doen. Alhoewel ik me afvraag of dat echt helpt...Hoe gaat ie nu?
vooral last van zere vingers en af en toe vocht in m'n voeten, misschien dat ik dit maandag even meld want dat had ik afgelopen dinsdag niet
@ linda thanks. Hopelijk zakt het nu bij jou weer wat of blijft het in ieder geval stabiel. Tja en meer als rustig aan doen kan je toch niet doen. Gewoon kwestie van geluk of het wel of niet goed gaat.
Vocht vasthouden en eiwitten in de urine zijn in ieder geval geen goede tekenen bij een te hoge bloeddruk. Ik had last van beide. Ik was zo opgezwollen dat ik mezelf niet meer herkende. Ik kon geen dichte schoen meer aan. Hoop dat het allemaal meevalt voor je. Lijkt me verstandig dat je dit even meld. Groetjes