geslachtsbepaling voor de 16 weken omgeving friesland?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Friesland90, 16 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik lees de laatste tijd veel over een vrouw in lommel die geslachtsbepaling doet voor de 16 weken. Ik vraag me af of er meer zijn die het vroeg kunnen doen maar dan meer in het noorden. Lommel is voor ons 2,5 uur rijden, dus dat is geen optie.

Ikheb al op google gezocht naar ik kan niks vinden. We gaan begin mei op vakantie dus in de buurt van amsterdam zou ook kunnen. Iemand enig idee???

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Zelf geen ervaring, maar hier hoor ik goeie dingen over. Is in Amsterdam doet het vanaf 14weken

Echo Centrum Amsterdam

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    In IJmuiden zit babywatch, daar heb ik het laten doen. Ze doen het daar met 14 weken. Wel op tijd bellen voor een afspraak, ze zijn soms best druk.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Klopt dat het druk is ze werkt ook nog bij een ander echocentrum in Haarlem de schoot.

6. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, maar hier doen ze 'pas' geslachtsbepaling vanaf 18 weken. In Leeuwarden, praktijk Piepklein al vanaf 16 weken. Is bovendien een heel goede (hij werkt ook als verloskundige in een ziekenhuis, doet ook alvast een voorproefje voor je 20-weken echo, zo kijkt hij bijv of de niertjes al goed werken, etc.) Wij vonden het bovendien een erg aardige man, ook altijd mooi meegenomen ;)

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bij mijn zoontje zijn we ook in Oosterwolde geweest. En ze doen een geslachtsbepaling met 16 weken. Er staat op de site met 18 weken, maar dat komt omdat de site om meerdere locatie´s gaat en niet alleen om oosterwolde. Zij doet het vanaf 16 weken.
    Het beviel ons ook erg goed daar en ik denk dat mijn voorkeur daar toch weer naar toe gaat. Zij deed ook een check voor 20 weken alvast en zag toen ook dat de blaas al gevuld was en dat de niertjes werkte inderdaad. Heel fijn vond ik dat...!!

Misschien moet ik dat meer voor ogen houden dan het snel willen weten van het geslacht. We zijn erg nieuwsgierig allebij en willen het graag zo snel mogelijk weten. Maar ik wil ook dat ik goede herinneringen over hou aan de echo en dat we het als leuk hebben ervaren.
    Ik denk er nog even over na..

Doet zij het in Ijmuiden ook leuk en neemt ze ook de tijd er voor??

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik zie overigens net dat Ijmuiden voor ons ook ruim 1,5 uur rijden is.
    Oosterwolde nog geen 30 minuten:D:D:D

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
  10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Wij willen zelf geen pretecho, krijgen er al genoeg omdatwe een tweeling krijgen, maar vrienden en familie zijn naar Oosterwolde geweest en zijn daar erg positief over. Prettige behandeling etc.

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Leeuwarden, piepklein

12. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ja ik vind dat ze het leuk doen, hij lag er bij ons niet goed voor dus ik zou eigenlijk een andere keer terug mogen komen maar toen ineens bewoog hij en was het goed te zien en hebben ze ook nog even de tijd genomen om het goed te laten zien. Je komt voor het geslacht dus het is niet zo dat ze daar anderhalf uur voor uittrekken maar ik vond het meer dan prima. Ze hebben gelijk ook even gekeken of alles goed was, bovenlipje, ruggetje, dat soort dingen. Toch ook heel fijn. Prijs was 50 euro en kreeg de foto's + 1 3D foto mee op cd rom. Ze doen het vanaf 14 weken, ik was met precies 14 weken en het was overduidelijk.

Oh ik zie nu net dat het voor jou nog ver is haha nouja.. ;)

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bedankt voor alle reacties. We hebben even goed rond gekeken. We wachten de termijn echo af en als alles goed is gaan we toch naar babyview oosterwolde met 16 weken. We weten zeker dat dat goed is en het is een erg leuke vrouw. wij vinden de herinneringen aan de leuke echos toch belangrijker dan het zo vroeg mogelijk weten van het geslacht. Twee weken langer wachten moet te doen zijn lijkt me.

Deel Deze Pagina