Baarmoedermond ver naar achteren

Discussie in 'De bevalling' gestart door Melmikekeemax, 29 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melmikekeemax

Melmikekeemax Nieuw lid

29 jul 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag iedereen!
    Ik hoop niet dat dit onderwerp al een keer is aangekaart ben nieuw hier.
    Ik ben vandaag 38+5 zwanger van mijn tweede kindje. T rommelt al een tijdje zelfs zo erg dat ik vorig weekend nog in het ziekenhuis lag. Op zaterdag werd er tegen e gezegd dat het niet lang meer zou duren en dat ze me miss diezelfde nacht nog terug zouden zien. Zondag was ik er weer en maandag had ik nog maar 1cm ontsluiting ongeveer. Nou lag mijn baarmoedermond wel nog erg ver naar achteren. Nu vraag ik me af of maandag was ons kleine meisje nog niet helemaal ingedaald dat is de nu wel. Betekend dit dan ook meteen dat de baarmoedermond verder naar voren is gekomen weet iemand dit?
    Groetjes Melissa

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Nee vaak komt die pas verder naar voren tijdens het verstrijken en ontsluiten, dus tijdens de bevalling.
    Hopelijk ben je snel aan de beurt, succes!

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Nee! Die van mij lag zo ver naar achter de ze niet konder toucheren.
    Ook bij de bevalling is dat niet beter geworden. Toucheren deed enorm pijn en alles voelde na 1 keer mega blauw en beurs. Zitten was onmogelijk...

4. Melmikekeemax

Melmikekeemax Nieuw lid

29 jul 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Zelf hoop ik ook snel echt te mogen beginnen. Morgen 39 weken en zit er zo goed als doorheen ik kan bijna niets meer en de toch al wel pijnlijke harde buiken blijven komen en gaan. Elke keer als t weer begint denk ik please zet door! Maar helaas! Dinsdag heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis bij mijn verloskundige kan ik haar vragen om te toucheren?

5. Nanoni

Nanoni Actief lid

9 jul 2016
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ervaring met een baarmoedermond die verder naar achteren ligt, wat ik wel weet is dat ze (hier in ieder geval) pas op verzoek toucheren als je 40+ weken bent tenzij er echt een goede reden is. (Pijnlijke) harde buiken is voor de verloskundigen hier geen reden om te toucheren met jouw termijn.

Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jouw verloskundigenpraktijk zit maar je zou het altijd kunnen vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen, toch?!

6. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

9 apr 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Lag bij mij ook ver naar achteren konden ook moeilijk toucheren bij de weeën had ik nog vrijwel geen ontsluiting tot ik in een weeën storm terecht kwam en ik binnen 3,5 uur bevallen ben waarvan 30 minuten persen het hoeft niks te betekenen kan soms ineens snel gaan

Deel Deze Pagina