Ik zit nu 5 dagen voor mijn nod en ik heb, gek genoeg, totaal geen testdrang! Normaal gesproken heb ik dit juist heel erg en zelfs al vanaf mijn ovulatie. Ik vind het nu alleen maar heel gek dat ik dat nu niet heb.. Zou ik eindelijk verstandig zijn geworden?
Ja, geen idee dus! Ik snap er zelf ook niets van! Ik ga normaal gesproken al 5 dagen voor nod met testen aan de slag, maar de drang is er niet.. Zelfs niet nu ik vanochtend wakker werd met pijnlijke borsten. En als ik zwanger zou zijn, dan is een test na mijn nod ook nog gewoon positief. Ik word nu niet meer of minder zwanger..
Dat heb ik dus nooit. Maar we zijn nu op vakantie en ik heb niks meegenomen dus deze keer moet ik ook afwachten!
Oeh, ik begin nu toch zenuwachtig te worden.. Hahaha! Maar, ik ga het volhouden! Ook al zit manlief me voortdurend aan mijn kop te zeuren dat we moeten testen. Ik heb pijnlijke borsten en dat heb ik normaal nooit vlak voor nod (wel na eisprong) en er komt al twee dagen wit vocht uit (help, wat is dit?! Nog nooit gehad!) En verder is het gewoon een vreemd gevoel. Ik ben heel rustig, terwijl ik normaal altijd stiekem test. Daarnaast heb ik dit weekend heel veel klussen in huis afgemaakt, die al heel lang stonden. Gordijnen maken, kast in elkaar, berging opruimen, enz. Heel vreemd gevoel alsof alles af moest zijn. Ik weet het niet. Ik ga echt nog even een paar dagen wachten in ieder geval! Maar ben zelf ook, gek genoeg, stiekem hoopvol..
@Aster, spannend toch wel he! haha, hier ook... herken het helemaal .... heb al vijf vroege testen gedaan en die waren negatief... nu twee dagen overtijd, bij de vorige ook pas tegen 6 weken positief getest omdat ik een late ei had, en na die negatieve testen heb ik echt zoiets van... tja kan volgende week ook wel testen (niet ongi is nog steeds kanas ) heb ook witverlies en zwaarder gevoel in mn borsten, best spannend, maar niet echt testdrang
Haha, hier ook iedere maand ver van tevoren getest en de keer dat het raak was geen testdrang Ik hoop voor je dat het raak is meid! Laat je het even weten?
Van al dat testen wordt je echt niet eerder zwanger hihihi Maar ik heb het zelf ook gedaan tijdens de eerste 2 maanden. Nu bij de derde maand heb ik zoiets van: ik merk het wel... dit keer ook geen testen gekocht. Ik ben alleen van plan een test te kopen als ik een zwaar vermoeden heb dat ik zwanger ben. Ik heb nog wel wat ovulatietesten van het kruidvat liggen, maar eigenlijk vind ik het ondingen.
Hier ook zoiets meegemaakt hoor... Wij hebben 6 IUI's gehad en na de eerste 5 wilde ik steeds testen rond de 12 dagen en na de 6e IUI had ik zoiets van, testen heeft geen zin, we moeten door met IVF, maar 18 dagen na IUI nog niet ongesteld en toch maar n testje gedaan en ik bleek zwanger..... En ook na de eerste 5 IUI's erg voorzichtig gedaan met sjouwen en zwaar werk, maar dat heeft niks geholpen (terwijl mijn gevoel zei dat ik het rustig aan moest doen haha) en na de 6e IUI dacht ik ach het haalt niks uit, dus ik heb meer gesjouwd en redelijk zwaar werk gedaan en het was bingo Hoop voor jou dat het raak is
Lief van jullie allemaal! Maar ik denk niet dat ik zwanger ben nu.. Gisteren hoofdpijn gekregen en dat is meestal een teken dat ik ongesteld ga worden. Ik gok morgen of overmorgen! Jammer, maar we zitten pas in de 3e ronde met Clomid, dus ergens ook wel weer logisch!
Nog steeds niet ongesteld. Ik snap er niets meer van! Echt in de volle overtuiging dat het vandaag gewoon zou komen! Er bestaat voor mij nu niet eens een mogelijkheid dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar misschien moet ik dit weekend toch maar even een testje wagen. Ik durf het nu alleen niet meer. Je zal zien dat ie hartstikke negatief is, haha!
Spannend Aster. Ik merk meestal ook aan hoofdpijn dat het er niet in zit, en ongesteld wordt. Deze maand ook, inclusief pijn in buik. Ik heb toch echt zondag positief getest.. Hou hoop hoor! Ik heb nog steeds hoofdpijn, maar dat kan ook met de hormonen te maken hebben! Ik duim voor je!
Hahaha! Ik zei het al, ik snap het ook niet.. Maar net maar even testjes gekocht bij de kv. Morgenochtend urine bewaren, want ik kan altijd nog ongesteld worden. Denk wel echt dat ik pas einde van de middag dan een testje waag.. Nog steeds omdat ik er vrij zeker van ben dat het nog gaat komen!