Wie had/heeft dit ook?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lady Flower, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag...vandaag zit ik als het goed is twee weken na eisprong en heb ik gisteren getest...er verscheen een hele super vage lijn...ik moest later naar het toilet wat moeizaam ging (obserpatie). en verloor wat druppels oud bloed en met afvegen wat bruin slijm...ik heb de test weggegooid en nam aan dat mijn menstruatie was begonnen...maandverband in en s avonds bij naar bed gaan is deze nog helemaal schoon? Vanmorgen was het nog steeds schoon en deed ik nog maar een test...zelfde uitslag...hele vage lijn nog net te zien met blote oog en tegen het licht is te zien dat hij even breed is als controle lijn......wat moet ik hier nu van denken??
    Iemand dit gehad en bleek toch zwanger te zijn? Ik heb normaal best pijn tijdens menstruatie maar nu dus niet....blijf steeds duizelig en heb steeds heel veel speeksel in mijn mond......

Alvast bedankt voor reacties...

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat er een bloedvaatje is geknapt door t drukken. Misschien over 2 dagen nog een testje wagen? Zolang er geen helder bloed te zien is met krampen zit je nog goed.

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Bedankt voor je reactie..inmiddels heeft het toch doorgezet dus op naar tweede ronde:)

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aah jammer! Hopelijk volgende ronde raak! Succes!!

Deel Deze Pagina