Op dit moment ben ik ruim 37 weken zwanger en alles verloopt prima. Maar nu heb ik sinds een paar dagen toch zo'n onuitstaanbare jeuk op mijn buik! Met name rond mijn navel. het jeukt zo verschrikkelijk, dat ik alleen daarom al hoop dat de bevalling zich snel aandient.. Hier word ik gek van! Herkennen jullie dit?
Ik had dit ook bij mn vorge zwangerschap! Als ik er aan denk krijg ik alweer jeuk werk er ook helemaal gek van!!!! Ik zie dat je al ruim 37 weken bent, ik was toen met 37 weken bevallen de jeuk was weg maar werd er echt gek van! Nu nog geen last van, was echt iets van de laatste weken! Hopen dat je snel bevalt
Vreselijk.. Heb het bij de vorige zwangerschap heel erg gehad.. Halverwege deze zwangerschap begon het op mn benen.. Had ze helemaal open gekrabt.. Van mijn zus heb ik mentholzalf gekregen.. Vooral in het begin heeft zij er last van gehad en heeft haar ha gebeld.. Die heeft een recept uitgegeven.. Maar misschien is er zonder recept ook wel zoiets te verkrijgen, maar hier helpt het super..
Ik ben nu ook 37 weken en heb precies hetzelfde! Alleen niet zo erg als jij beschrijft lol. Ook rond me navel en vooral links ervan. Maar ik heb het niet de hele dag door.
Gelukkig heb ik het niet gehad, maar een vriendin van mij heeft het ook heel erg gehad. Achteraf bleek dat zij zwangerschaps cholestase had. Dit is pas gebleken na de bevalling, maar de kans dat ze het bij de tweede weer krijgt is nu wel groot. Dit begint overigens vaak bij de handen of voeten en ik lees dat je dat niet hebt.... Ik zou het even met je VK of gyn bespreken. Wellicht is het niets, maar misschien kunnen ze iets voor je doen! Succes met de laatste loodjes en hopelijk heb je je kindje snel in je armen!
Hier ook, beetje op en af. Bij de vorige ook rond die 37 weken. Deze keer met 34 weken een weeklang. En vorige week ook nog een paar dagen. Heb het idee dat het een groeispurt is. Metho10 gel inderdaad, of koude douche erop..
ik heb het in mijn benen ( lijkt wel in mijn vlees zeg maar, je kan het ook echt niet wegjeuken) ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook, en nu weer, echt om gek van te worden! nou voor jou nog een paar weekies succes, groetjes riniti
Ik heb het op me borsten en in mindere mate op me buik gehad. Toen heb ik bodybutter van de bodyshop gehaald en dat werkte prima. Ik hoop dat je je snel je wondertje in je armen hebt
Dat heb ik ook heeel erg en wat jij zegt alsof het in me vlees zit. De jeuk is bij mij dan heel even verdwenen als ik gekrabt heb... en twee tellen later begint de jeuk weer alleen dan 10 x zo erg! Me huid word dan ook helemaal rood en zie je precies waar ik gekrabt heb. vreselijk! Maar dit heb ik ook als ik niet zwanger ben
Heb het af en aan nu rond mijn navel, hopen dat het niet erger wordt want ik kan er nu al gek van worden!
Dankjewel voor jullie reacties! Ja het is idd alsof het in je vlees zit, wegkrabben bestaat niet, want je buik staat op maximale spanning en het maakt het eigenlijk alleen maar erger. Ik gok ook op een groeispurt. Ze zeggen toch dat je kindje tijdens je verlof nog even goed groeit.. Woensdag ga ik naar de verloskundie en vraah ik het even na!
idd! als je met de palm van je hand op de kriebelplek heel hard gaat wrijven is het heel even weg, maar oh my god het komt net zo hard weer terug! het is echt bizar! hihi, maar ja, alles voor het goeie doel ik heb liever deze kwaal als al die nare andere kwalen waar je weleens van hoort of over leest! hihi... het schiet voor jou ook al op zie ik... nog ff een paar weken jeuk groetjes riniti