ervaring met vitamine?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jinky, Feb 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Bij mijn mannetje is de hoeveelheid zaad laag.
    Of hoe mijn gyn. het zegt: het houdt niet over.

Nou slikt hij nu ongeveer 4 mnd extra vitamine C.
    je hoort ook dat zink, selenium en foliumzuur goed kan zijn.

Wie heeft goeie ervaringen met deze vitamine?

We twijfelen namelijk een beetje of hij meer vitamine zal gaan slikken.

Deze maand beginnen we met iui, dus het is erg belangrijk dat er genoeg zaadcellen zijn.

Alvast bedankt!'

Groetjes Jinky

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Jinky,

Ik (wij) hebben geen ervaring met het slikken van vitamines voor de verbetering van de zaadjes. Maar ik heb inderdaad al vaker gehoord dat het schijnt te helpen. Baat het niet schaad het niet toch?

Ik wil je heel veel succes wensen.

Groetjes,
    Elvira

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

vitamine E is ook goed. en idd zink heb ik gehoord. succes!

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb voor dat ik de uitslag wist van mijn mannetje zijn zwemmers ook selenium/zink en centrum complex voor hem gekocht ...maar goed mijn mannetje vergeet altijd pilletjes in te nemen .....maar de uitslagen waren bij hem goed ...dus op zich was het niet nodig .....ik slik zelf nu wel extra vitamines ....

5. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
  6. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Ik heb ergens op internet (geen idee meer waar)gelezen dat aloë vera-drank ook helpt, zowel voor mannen als voor vrouwen. Dat neem ik nu ook al een paar maanden elke dag in, en mijn cyclus is wel iets langer geworden. Kan natuurlijk toeval zijn, maar het is ook goed voor je darmen dus wat dat betreft... Maar het schijnt dus ook zeker goed te zijn voor de kwaliteit van de zwemmertjes. En foliumzuur inderdaad ook, dat heb ik pas op tv gezien, bij een BBC-serie die op dinsdagavond om half 11 op België 2 (Canvas) wordt uitgezonden. Misschien kan je die via internet kijken? Het heet The truth about food. Heb het meteen even voor je opgezocht: http://www.bbc.co.uk/sn/humanbody/truthaboutfood/
    Succes (en veel plezier met kijken, het is ook heel grappig wat ze allemaal testen).

Share This Page