vraagje over spuiten: hoelang buiten de koeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Makkie, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden,

ik heb morgen een verjaardag van het kleintje van onze beste vrienden. Ik wil daar graag blijven eten, maar moet ook om 19.30 weer de gonal spuit zetten. Nu wonen ze ongeveer 20 minuten van ons vandaan. Zou ik de gonal mee kunnen nemen en dat dan meteen bij hen in de koelkast doen? Of mag de gonal niet langer dan een paar minuten uit de koeling? Zou wel fijn zijn, dan kan ik daar spuiten en gezellig blijven...

hoop dat jullie een antwoord hebben!

Groetjes Makkie

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Makkie,

Ik heb de injecties als ik moet werken s'avonds, ook een paar uurtjes uit de koelkast. Volgens mijn arts kan dat niet zo'n kwaad. Als ik dan thuis kom doe ik de gonalf f of decapeptyl weer terug in de koelkast.

Voor een keertje zal echt niet uitmaken.
    Succes en veel plezier morgen.

Groetjes,
    Elvira

3. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    na de eerste spuit hoeft de spui niet perse in de koeling daarna werd mij verteld!na openen hoeft hij niet meer in de koelkast

succes!

4. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik heb de gonal destijds ook niet in de koelkast bewaard hoor, dat was helemaal niet nodig. Alleen de pregnyl moest koel worden bewaard. Het maakt dus echt geen verschil :)

5. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    Dat is ons idd ook verteld, alleen de pregnyl in de koelkast, dus de rest ligt bij ons niet in de koelkast ook de Gonal-F niet...

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik moet de puregon wel in de koelkast bewaren maar hij mag er best even uit zijn.

7. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Decapeptyl mag 7 dagen uit de koelkast en Puregon zelfs 3 maanden!

Pregnyl weet ik eigenlijk niet. Die hadden wij steeds ongeveer een uur voor het prikken uit de koelkast.

Ik leg mijn spuiten steeds klaar, nadat ik gespoten heb. Dus als ik vanavond spuit, leg ik daarna de spuiten van morgen klaar.

Je kan ze dus makkelijk meenemen en je hoeft ze daar echt niet meer in de koelkast te leggen. Het spuit vaak zelfs fijner, als ze al even uit de koelkast zijn.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt meiden voor jullie antwoorden! Dan neem ik de boel gewoon mee en dan spuit ik daar. Kan ik gelukkig gezellig blijven! Nomaals bedankt hoor!

Deel Deze Pagina