Hallo dames. Graag wil ik weten wat jullie hiervan vinden. Zijn dit pukkeltjes of is het wat anders? Het begon met wat kleine pukkeltjes, maar voor mijn gevoel word het erger en het concentreert zich voornamelijk in de ooghoeken bij de neus.
Voor zover ik weet zijn dat hormoon pukkeltjes. Ofwel hormonen van moeder die er nu uitkomen. Bijna alle baby's krijgen dat. Mijn dochter had het ook. Het leek wel een aardbei. Na een paar weken is dat over (meestal).
Dank je wel mamavjulia! Ziet er zo heftig uit . Smeer het nu elke dag in om het een beetje vettig te houden. Hopelijk gaat het snel over
Siertje wij hebben het ook vrij heftig gehad hier. Wel een week of twee zeer heftig. Daarna werd het minder. Nu alleen nog heel licht.
Stomme vraag misschien... geef je borstvoeding? Dan is het antwoord idd hormoonpukkeltjes Fem zat er helemaal onder! Ik heb alleen geen idee op dar bij flesvoeding ook is
Je vertelde het al teske, wist alleen niet dat het ZO heftig kon zijn @annabel: nee, geef de fles. Wist idd dat het met bv gebeurde omdat ze dan de hormonen van moeders binnen kregen, met de fles wist ik het ook niet...
Ik vind het er vrij heftig uit zien moet ik zeggen. Zou het even aankijken maar anders eens bij cb vragen. Wie weet is het eczeem ofzo.
Ik wilde al niet reageren omdat iedereen zo "relax" reageert... Maar ik vind het er ook nogal heftig uitzien voor pukkeltjes. Misschien voor de zekerheid maandag even de huisarts erna laten kijken?
ik denk hormoonpukkeltjes inderdaad, die komen door de borstvoeding. mijn zoontje zat werkelijk helemaal onder (gezichtje dan). het begon toen hij een dag of 10 oud was en met 6 weken was het weer over.
Hmm ik zou het denk ik ook voor de zekerheid na laten kijken. Vind het er vrij heftig uitzien voor hormoonpukkeltjes, lijkt meer op eczeem.
Morgen komt de wijkverpleegkundige van het consultatiebureau langs, wilde het idd aan haar vragen. Zit alleen maar in d'r gezichtje. Hebben vandaag samen gedoucht en haar lijfje is helemaal gaaf. Zou denken dat als het exceem of iets zou zijn, ook haar lijfje onder zou zitten? Maar ga het idd morgen wel ff navragen, gewoon om mijn moederhart gerust te stellen