Ervaring met Weight Care ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kippiekip, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ik ben nu sinds woensdag bezig en ben al 2 kilo afgevallen. Leuk begin zo! :) ben benieuwd hoe het verder gaat. Mijn streven is -10 kilo :)

2. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Vanavond gewoon gegeten. Ben benieuwd morgen.

Vraagje: weet iemand of het kan dat je lichaam zich nu moet aanpassen hierop en je daardoor aan de dunne raakt? (sorry voor de praat) Ik moet er wel bijzeggen dat ik vrij gevoelig ben op mijn darmen, iets anders dan anders of erg pittig dat slaat meteen op mijn darmen.

Nog een vraagje: Ik ga vannacht weer de wacht in voor mijn werk. Mocht ik naar een bevalling moeten dan neem ik vaak een sultana om iets in mijn maag te hebben. Zou dat veel invloed hebben?

Om s'nachts te moeten gaan shaken heb ik vaak geen tijd voor en ook niet echt de behoefte aan om dat s'nachts te gaan doen.

Verder nog een ander vraagje: hoe doen jullie het als je aan het werk bent? Neem je alle dingen apart mee? Of zou je het ook s'morgens thuis klaar kunnen maken helemaal en dan in een schaaltje of zo mee kunnen nemen? En blijft het dan lekker?

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Dames ik heb dé oefening:......
    Schud langzaam je hoofd van links naar rechts en terug,
    herhaal deze oefening 10x en dan vooral op de momenten dat je voor een kast met lekkers staat of als iemand je iets lekkers aanbied

4. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Aappie20: Haha, zal het hier eens gaan uitproberen hihi.

Hier vanmorgen weer 4 ons eraf. Dus in 2 dagen 8 ons eraf. We gaan door!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vanaf morgen 2e gratis bij de Etos. En laat ik nu gister bij de kruidvat zijn geweest ggrrrr...

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Dat is van modifast toch?? Of heb ik er nou zo overheen gekeken??

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Weet alleen niet of die bussen hier ook bij horen.

9. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Nee dit is alleen voor de klant en klaar dingen, niet voor de poeders dus :)

10. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    he das nou weer jammer!

11. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ja, had in het etosblaadje ook al gelezen dat het alleen voor de repen en de kant en klare drinkmaaltijden waren geloof ik. Wel jammer.

Hier weer 3 ons eraf. Dus zit nu op -3 kilo in goed 5 weken tijd. 1 kilo kwijt sinds ik begonnen ben met wc.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier nog niks af, moet zeggen dat ik afgelopen 3 dagen er ook niks aan gedaan heb. Ben donderdag geopereerd dus niet veel bewogen en niet echt goed gegeten. Morgen weer een nieuwe frisse start.
    Ik moet echt 5 kilo kwijt kunnen raken!

13. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hier gisteravond gezondigd met een bordje patat. Had tot laat gewerkt en echt even iets vullende nodig. Vandaag weer netjes aan de Shake gehouden, hoop dat het de komende dagen weer goed gaat. Ik ga woensdag weer wegen :) ben benieuwd! :)

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik ga vanaf morgen starten voor in ieder geval een weekje. 2x shake (of reep, heb er 2) en dan wel gewoon avond eten. En voor tussen de lunch en avond eten in heb ik komkommer, tomaten, radijs of fruit in huis. Ik ontbijt rond 7.30 uur, lunch rond 12.00 uur en eet 's avonds pas om 19.00 uur omdat manlief dan pas thuis is, dus heb ik daartusssen echt nog iets nodig.

15. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Jullie weer gevonden meiden Hihi even niet gekeken en heb de verplaatsing niet gezien ;)

Maar zo te zien gaat het bij heel veel meiden erg goed!! Hier nu -2.5 in een kleine week..
    Leuk begin zo :)

Kippiekip hoe is het bij jou wanneer ga je weer wegen ?!

Is nog even spannend of ik veder kan want me nod zit er aan :) maar heb nu net een BMI onder de 30 dus dat is gunstig ;)

16. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Succes nieuwe meiden.

Pluisjee: Je gaat goed hoor. Spannend dan weer je NOD. Ik duim voor je. Heb je een goed gevoel?

Kippiekip: hoe is het bij jou?

Essje: spannend woensdag weer wegen. Hopelijk is er wat af ondanks je bord patat. Ik wil dat hier ook 1x per week blijven doen, friet eten. Denk alleen dan geen snack er meer bij maar iets van salade.

Maken jullie salade nog aan met een dressing? Is er een redelijk gezonde dressing? Ik las dat noten erbij ook een goede aanvulling is maar aan welke noten moet ik dan denken?

Hier 2 ons er weer af. Teller staat nu op -3,2 kilo, 1,2 kilo daarvan is sinds afgelopen donderdag.

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja, ik neem wel patat maar dan geen snacks inderdaad. Ik neem altijd de standaard maaltijd salade van de Albert Heijn met kip, pasta en paprika. Daar zit per portie van 100 gram maar iets van 93 kcal in. Opzich niet heel veel dus :) ja vind het wel spannend! Merk wel dat ik beter in mn vel zit sinds ik aan het afvallen ben :D

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Niks ernstigs hoop ik?

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    hier nu onder de 90! 9,5 kg kwijt.

iemand vroeg over of sultana kwaad kon om als maagvulling te eten in de nacht, sultana is echt super verkeerd dat zit bom vol calorieën, kan je beter op zoek naar een gezonder tussendoortje.

Rijstwafel
    worteltjes (als je die geschraapte doet uit een zak kan je het zo op eten) en vult ook enorm goed.
    snack a jacks als je zin in iets hartigs hebt.
    van weighcare zelf heb je ook nog wat die tussendoor repen met 85 calorieën die kan je ook nog nemen dan.

Ik heb bij de etos even 30 verpakkingen met repen besteld nu 30, normaal 60 tja dan moet je wel even inslaan natuurlijk.
    Ben ook nog lang niet klaar dus dan is een voorraadje niet verkeerd.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nee hoor!
    Moesten twee cystes verwijderd worden.

Vanochtend -400gr!
    Wat eten jullie als maaltijd in de avond?

Deel Deze Pagina