Ervaring met Weight Care ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kippiekip, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vandaag weer gewogen en nu -5,2

Ik ben er zoooo blij mee!!

Ik wou er 10 af, maar als het zo door mag blijven gaan wil ik mijn echte streefgewicht halen en moet d'r totaal 14 af, nu dus nog grofweg 9 kilo :D :D

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ben ik ermee gestopt. Ik krijg die shakes niet meer weg. De maaltijdrepen zijn prima te doen. Ik vind het knap dat er dames zijn die het zo lang volhouden!

3. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Goed gedaan meid!:D Lekker zo doorgaan dan haal je je doel echt wel! Sport je ook of niet?

4. SeaShell

Dankjewel!! :D :D

Nee, sport er niet bij.. Zou willen dat ik sporten leuk vond en de discipline had, maar als ik 1 ding op mag noemen waar ik een gruwelijke hekel aan heb is het wel sporten :)

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik kom ook even meekletsen, ik ben toch overstag gegaan. Heb vandaag zo een blik gehaald voor shakes, wel in duitsland en een onbekend merk van dm maar shake is shake, het is een eiwit shake per shake 165 kcal. Heb vanmiddag 1 gehad kreeg hem bijna niet op.

Hoe doen jullie dat, drinken jullie alleen water of ook nog wat anders?

6. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahaha ik heb er ook echt een hekell aan!! Ik doe nu zumba op de wii.. dat vind k wel leuk..

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    En met wat meng je die shake? Water of melk?
    Ik drink alleen water en groene thee.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Kijk.... Dát zijn de verhalen waar ik naar op zoek ben!:D
    Ik ga volgende week beginnen en als ik flink wat ben afgevallen wil ik 'lijnen' volgens het boek: het geheim van slanke mensen.

Ik kan eigenlijk heel veel eten , ik heb mezelf alleen aangeleerd dat ik veeeeeeeel te veel eet.:(
    Ik eet mezelf echt prop en prop vol met bijv chips en het warme eten.
    WIl dus eerst streng voor mezelf zijn en daarna een mooie balans zien te vinden.

Dit soort verhalen doen me goed, want ik hoor over het algemeen weinig goeds over weight care. ( als je stopt, komt je zo weer aan etc )

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey Ex buddy,

Van harte gefeliciteerd, je hebt een dochtertje!!
    Mooie naam ook.

( ben alleen heel verbaasd jou hier te zien.. ):)

10. A2CA

A2CA Niet meer actief

Met water meng ik die, daarom heb ik ook eentje van duitsland modifast en al die andere moest ik mengen met melk en dat vind ik niet zo lekker.

11. SeaShell

Dankjewel!! :)

Hoezo verbaasd? Ik heb toch echt overgewicht jammer genoeg :p
    Hoeveel kilo wil jij kwijt? Ik vond jou altijd een mooie slanke den ;)

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Omdat jij echt altijd heel dun was! Tenminsten voor/na de geboorte van Georgio.

Ik wil ongeveer tien kilo kwijt.
    En dat slanke den, ben ik nog nooit geweest. Haha

Jij doet ook gewoon 3 shakes en tussendoortjes?
    Wat nemen jullie zoal tussendoor?

13. SeaShell

Voor de zwangerschap van Giorgio woog ik 50,Na de geboorte 58 maar daarna kreeg ik het aan m'n schildklier en kwam ik 10 kilo in 5 mnd aan en daarna nog meer, toen weer zwanger geworden nadat mn schildklier goed ingesteld was,en nu moet en zal het er echt af tot 58 :p

Ik had toen weleens foto's gezien van jou na de zwangerschap van Tara en vond jou mooi slank hoor!! Maar misschien zie je dat zelf anders?

Hier nu een bmi van 26 en dus overgewicht,dus moet er echt wat aan gaan doen voordat het "erger" word haha.

Maar ik doe niet meer shaken, alleen gezond eten en s avonds niks meer snoepen, dat shaken vind ikzelf niet vol te houden

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    ooow ja dat deed ik ook hoor. Ik snoepte vooral VEEL TE VEEL! En als ik een bord avondeten had of een zak chips dan moest het ook echt OP! Nu heb ik dat "soms" nog wel is hoor.. Maar wat mij helpt is om een GRoot glas water te drinken vlak voor mijn avondeten of ik maak het eten extra pittig dan eet ik ook minder. hahahaha ik eet wel gewoon ALLES nu... Af en toe een patatje met een snack als avondeten, pizza, pasta, aardappelschotels, lasanga Alles gewoon. En het gaat gewoon prima.. Als je maar met mate eet dat is het belangrijkste denk ik.. Maar je moet gewoon een beetje uitzoeken wat voor jou het beste werkt.. Want ik heb veel dieeten geprobeerd waar andere mee af vielen maar wt voor mij totaal niet werkte. Heeel veel succes!!!!

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

Na Tara ben ik ook heel veel afgevallen. 15 kilo in totaal. Maar daar zitten er na de bevalling van Nina gewoon weer 10 van op:).
    Heb er niet heel veel last van, maar ik wil graag van het zomer lekker in mijn vel zitten en nu even een kick start maken.

Gewoon normaal eten helpt idd heel goed! Daarmee ben ik na Tara toen zoveel afgevallen.
    Maar ik wil nu even snel resultaat zien, haha.

Hoe gaat het met je kinderen dan?
    Was je 2e zwangerschap met wat minder ziekte dan bij Giorgio?

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaa dat moet ook kunnen toch. Zolang het maar met mate is inderdaad.
    Gisteren heb ik echt beschouwt als ''laatste dagje snaaien', ik ging met buikpijn naar bed.:)
    Paaseitjes, stokbrood met saus, blokjes kaas, droge worst, Wijn, etc ik heb het allemaal gehad. Oeps!!;)

NOuja ik wil het heel graag dus ik zal er aan moeten geloven.

Alleen mijn jongste wordt a.s. zondag 1 jaar, zaterdag en zondag volop visite... En dan moet ik me er dus ook aan zien te houden:)

17. SeaShell

Dus jij er ook nog 10 kilo af.. Hier nu -5,4 in precies 4 weken, wil er nu nog zo'n 9 à 10 tot mijn streefgewicht :)
    Valt het shaken je mee? Ik vond dat echt zo vies smaken!

De 2e zwangerschap heb ik fluitend doorgelopen op mijn bekken na gelukkig. Heeft 2,5 jaar geduurd voordat ik het zwanger worden aandurfde omdat ik bij Giorgio 6 weken in het ziekenhuis heb gelegen en daar nu heel bang voor was, maar gelukkig ging nu alles goed :)
    Met de kids gaat het goed. Janice heeft alleen ook koemelkallergie net als Giorgio, maar gelukkig waren we er deze keer snel bij.

En hoe gaat het met jou kids? Je jongste alweer bijna 1, gaat snel zeg!

18. SeaShell

vandaag - 6,0 :D :D in 4 weken en 2 dagen

hoe gaat het met jou kippie? ben je nog aan het shaken? of met een ander dieet bezig?

19. SeaShell

En nu -7 KG in nog geen 5 weken :D

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier weer een dalende lijn te zien na even stil gestaan te hebben.

Ik ben gestopt met de shakes want ik begon er van te kokhalzen en dan lijkt me ook niet de bedoeling. Kreeg ze niet meer weg.

Ik eet nog wel s'morgens de reep van wc, die is wel om te doen. Ik ben een slechte eter s'morgens dus dit is dan een goede vervanging lijkt me.

Vandaag weer 7 ons kwijt. Ben nu 4,4 kilo kwijt.

Deel Deze Pagina