Wat is Cambridge of South Beach, is dat zonder koolhydraten? Dat zou ik niet lang volhouden ben ik bang. Ik eet nu weinig kh bij de maatijden en niet meer dan 2x per dag. Dus als ik lunch met brood eet ik geen pasta en als ik 's middags salade eet, neem ik 's avonds wel rijst.
Volgens mij is Cambridge inderdaad zonder koolhydraten, 1x geprobeerd om koolhydraat vrij te eten, nou heb nog nooit zo genoten van een lekkere witte boterham, ik zou dus echt niet zonder brood, past en of aardappeltjes kunnen. hihihi
gram durf ik niet te zeggen maar zo te zien is het ongeveer twee afgestreken eetlepels. heb je goed in de bus gekeken? Die van mij zat namelijk ook helemaal onderop in het blik
Kwam dit topic tegen ik begin morgen met Weight Care. Ik ben na mijn 2 zwangerschappen 20 kilo aangekomen waarvan ik nu 10 zelf vanaf heb gekregen door wat meer te bewegen en gezonder te eten. Alleen die laatste kilo's lukken niet. Ik heb totaal geen ervaringen met diëten dus ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.
Heb af en toe wel moeite hoor. We hebben best nog veel lekkers in huis. Ben soms geneigd om alles in 1 keer op te eten. Maaaarrrr ik hou me in! En dat moet ook wel want ik pas nog maar 1 broek! Dus even snel de eerste kilotjes eraf zodat ik ze weer pas.
Wow, knap hoor!! Ben benieuwd hoeveel je er uiteindelijk kwijt raakt Ik moet ook een kilo of 15 kwijt maar kan de knip ook niet echt vinden, en het grootste struikelblok is dat ik niet kan en mag sporten en dat ik echt moeilijk van alle lekkere dingen af kan blijven en niet gauw "vol" zit Super knap dat jij er toch aan begonnen bent en al 3kg kwijt bent. Veel succes!!
Wil ook iets in de trant van Sonja bakker of wc. Sonja bakker al een keer begonnen maar ging zo langzaam. Zit nu te denken aan wc maar ben bang dat ik die shakes smerig vind want lust geen melk... Wel gewoon voor dat ik zwanger raak wat kilo's kwijt want ik ben gewoon te dik. Maar is zo moeilijk. Maar vanaf morgen ga ik er echt voor in iedergeval gezonder eten niet snoepen en veel water drinken. Goed van je kip jeetje!! Zo heb je wel een stimulans!!
Ik ben ook heel benieuwd Nou gaat het bij mij in het begin altijd heel snel en dan daarna erg langzaam maar het begin is er Als je honger hebt moet je een stuk komkommer nemen, door het vocht wat daar in zit vult je maag weer een beetje extra, daardoor word je honger gevoel minder. Werkt echt heel goed.
Moet zeggen dat de shakes die ik heb erg lekker zijn zou dr bijna meer van drinken... ik heb appel/kaneel en citroentaart Je kan het ook met kwark of yoghurt doen voor degene die geen melk lusten
Denk dat ik het met yoghurt gaat doen dan Goede tip !! Zat er al een beetje tegen op. En als het net zo goed gaat als bij kippiekip dan moet het te doen zijn om even een begin te hebben
Appel kaneel smaak ? Wooow waarom heb ik die niet gevonden hahaha ik zit nu aan de banaan, op zich niet vies maar ik ben niet zo dol op bananen.
Ik heb net een pakketje shakes van de body en fit shop besteld. Er zitten in dit pakketje 12 verschillende smaken, kan je kijken welke je lekker vind. Een grote bus van 31 shakes is daar maar 19 euro en van 70 shakes iets van 34 euro. Maar dan wil ik wel even weten welke er lekker zijn! Het pakketje met 12 probeershakes is 9,90 (pluis 2,95 verzendkosten onder de 15 euro). Ik was gister jarig, dus heb gister wel lekker een taartje gesnoept, nu weer in het gareel!
Zo dat is goedkoop, hoop dat ze lekker smaken En groot gelijk dat je nog even lekker hebt genoten van je verjaardags taart. @pluisje: Ik heb alleen een weegschaal app, daar hou ik mijn gewicht in bij, geen idee welke kcal teller je het best kan downloaden.
@ Pluisje: Mijn app heet gewoon callorie teller app geen idee of het een andere naam kan hebben ben er niet zo in thuis. Hij is heel erg handig! Je kan je shakes er ook op invoeren. En hij herkent bijna alle voedingsmiddelen van welk merk dan ook. 1 Nadeel je kan niet altijd de juiste hoeveelheid invoeren.
Is dat de app van Fat secret@ vivian? (logo is geel weegschaaltje) Ik ben sinds vandaag weer streng aan de Modifast. Drie weken terug al begonnen en de eerste week was er 3kg af. Maar toen werd het koud en dan is het simpelweg niet vol te houden dus heb ik redelijk normaal gegeten. Toch nog 0,3 extra eraf afgelopen week en nu het weer wat warmer is gelijk weer vol aan de bak. Eten jullie 'savonds wel een lichte maaltijd met weightcare?
Oo bah k heb een offdag hou me netjes aan de shake maar oo heb t echt moeilijk staan namelijk chocolaatjes met slagroom gevuld in de keuken daar kwam me tante mee aan die nog niet wist dat k aan t shake was.. Toen gaan winkelen want die positiekleding is echt geen gezicht daar begon het al niks paste wat ik leuk vond! Eindelijk bij de jeans centre geslaagd voor een veel te dure tijdelijke broek! Nu zit k weer thuis veel te dicht bij die chocola en heb k mezelf maar even verwent met een donker bruine boterham me een plakje kaas... En 2 shakes en dan zo nog avond eten morgen weer even fruit halen had 2 appels 2 met een rotte plek en 1 waar schimmel in zat