Vanaf wanneer is die actie bij Kruidvat die ik hier verder op in het topic zie staan? Ik zie het nu namelijk niet op de site staan.
Er is nu toch een actie bij de kruidvat op de kant en klare drinkmaaltijden en de repen van 20% korting deze is dinsdag ingegaan.
Ik ben eergisteren ook begonnen met weightcare. Heb de smaken aardbei en chocola, aardbei is erg lekker maar chocolade wat minder! Verder eet ik fruit als tussendoortje en als lunch eet ik cornflakes met rood fruit. Dus neem s ochtends en Savonds een shake. Gaat me tot nu toe goed af Ik heb de Shakes bij budgetshop.nl vandaan. Daar zijn ze een stuk goedkoper dan in de winkel
heb gisteren en vandaag mijn lunch shake vervangen voor gewoon een maaltijd. Gisteren een bruin broodje op met gegrilde kip, rucola en sla en zojuist een bak salade. Ben benieuwd of ik eind deze week resultaat zie, zo niet dan ga ik volgende week weer gewoon naar 2 shakes per dag
Zo ik heb eindelijk mijn weegschaal! Zit op 80 kilo!!!! Was vlak voor me bevalling83 dus er is nog niet veel vanaf en denk eerlijk gezegd ook wel bij omdat ik daarna ook niet heb opgelet en gewoon lekker ging eten! Er moet zeker 20 kilo vanaf! We gaan dr voor
Zo, ik heb ook alles binnen, ga morgen beginnen. Ook yoghurt gehaald voor de afwisseling ertussendoor. Ik heb de shake van citroentaart en appel kaneel gehaald. Ook 2 doosjes sandwiches en 2 maaltijdrepen. Ik zag trouwens dat de 20% korting bij het kruitvat alleen geld op de maaltijdrepen en de shakes. Ben er net geweest. Oja, doen jullie de shakes echt shaken met zo'n shaker of gewoon roeren? Vandaag wezen shoppen en tussen de middag in de stad gegeten. Weet iemand wat een maaltijdsalade van kip aan calorieen doet? Was met kip die geroerbakt was in oosterse saus, geroerbakte groente, cashewnoten en sla. Was om het af te leren. Morgen gaan we echt beginnen. En gaan jullie zelf dan nooit meer uit eten als je hiermee bezig bent? Ik vroeg me dat af omdat ik binnenkort eigenlijk nog een etentje heb.
Ow stomme autocorrectie! Er moet Budgetdrogist.nl - Online drogist en parfumerie - Bekende merken voor lage prijzen! staan Ik heb net wat repen en zakjes zoutjes gehaald voor als tussendoor. Net een reep karamel smaak op maar vond hem niet heel lekker. Wel te doen
Ik doe het eerst in een schaaltje en dan met een garde opkloppen. Word hij lekker luchtig van. Als je het alleen roert hou je klontjes. Ik heb wel via de weight care site een gratis shake beker besteld, lijkt me wel zo handig
Schrikbarend veel, reken maar op 500kcal ofzo! Soms bevat een salade meer kcal dan een volk.triangel beenham. Die sausjes, de wokolie en de cashews maken dit een heel rijke salade. Hij was vast lekker! Was dit bij de V&D?
Nee, bij paul en riet in Helmond haha. Ik dacht juist dat een salade goed was, maar er zit idd wel vanalles bij. Maar hij was heerlijk! Echt ook een vol bord! Het was voor het laatst, morgen goed aan de slag en heb net gesport hier thuis dus hoop er weer een gedeelte af te hebben. Vanavond alleen een shake anders of maar een paar hoopjes van alles. Kan normaal gerust 2x opscheppen.
Echt ? Dan ga ik gelijk kijken, nu zit ik iedere te kutten met de maatbeker hahahah EDIT: Gevonden Snel, verantwoord en simpel afvallen? Weight Care doet er alles aan om jou te laten slagen.
Ik heb de shaker ook aangevraagd Vanmorgen gewogen weer en ondanks mijn uitspatting van gisteren toch 4 ons eraf. Teller staat nu op -2,3 kilo. Dat is in een maand tijd eraf. Vanmorgen begonnen met de shakes. Vanmorgen met melk gedaan (wel halfvolle want die drinkt de rest hier ook) en vanmiddag met magere yoghurt en dan een peertje erdoor. Was op zich best te doen, had de appel-kaneel variant. Maar echt super lekker, nee dat is het niet Maar het is voor een goed doel.
Vanmorgen 90.2 bijna onder de 90!!! totaal nu 8.6kg kwijt handig die tip van die gratis shaker! ik heb er wel al eentje gekocht bij de etos maar vind een 2e wel handig. over uit eten, ik ben afgelopen zondag uit eten geweest en heb gewoon lekker gegeten andere dag maar niet op de weegschaal gestaan... maar nu weer goed gezakt met gewicht. hmm ga die nieuwe smaken dan ook maar eens proberen, maar voorlopig heb ik nog genoeg staan 7 blikken nu, en 20 doosjes met repen.
Dames het is een gezellige hoek geworden ik verplaatst deze naar Algemene clubs. In de lounge staat voor een dag een verwijzing zodat men deze topic kan vinden.