Buggy met veiligheidsbeugel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Foxter, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Omdat mijn dochter echt een hekel heeft aan die riempjes, zoek ik een buggy met veiligheidsbeugel, net als op mijn wandelwagen.
    Hebben jullie ideeen waar ik die kan halen voor een normale prijs (lees tot 90 euro)?
    Duitse buggy's hebben meestal zo'n stang ervoor, weten jullie daar sites of merknamen van?

Groetjes Marijke

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Vind ze alleen de schouderbandjes niets of ook het heupgordeltje?
    Wij hebben een Bugaboo en mijn zoon zit meestal alleen in de heupriempjes. Hij zat ook steeds zijn armen uit de gordeltjes te wurmen.
    Ik geloof niet dat ik het een prettig idee zou vinden dat mijn zoon zonder riempjes zou zitten, hij zou maar op een onbewaakt ogenblik uit de wandelwagen klimmen/ glijden en onder een auto of fietsen komen.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

En gewoon los? Ik heb er een buggy bij sinds dochter 1 is en ze zit er altijd los in. Ze is er 2 keer mee gevallen: 1x omdat ze aan de rugleuning ging hangen en 1x omdat ze onder het wandelen ineens ging staan (was rond de 2 jaar overigens). Ze weet heel goed dat ze het eerst moet zeggen voor ze eruit stapt.

Maar goed dit was niet je vraag: heeft babywalz niets voor je, dat is een duitse postorder.

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik ken er eigenlijk maar 1 met een beugel dat is de peg perego, maar die is wel 200 euro! verder weet ik het niet eigenlijk

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    de titum heeft ook een buigel

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt voor de reactie!
    Ik heb er 1 gevonden voor 70 euro, bij baby-dump, de Childwheels Multi Position Alu Strawberry
    Ik ben helemaal happy :)

7. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0

Deel Deze Pagina