Over een paar maanden gaan wij een weekendje naar Amsterdam. mijn wens is al heel lang om eens écht bijzonder uit eten te gaan, ergens waar de borden prachtig opgemaakt zijn, bij elke gang een passende wijn etc. mag ook een sterrenrestaurant zijn, voor 1x maakt de prijs dan niet uit waar moeten we écht gaan eten?
Ik vond restaurant De Kas erg leuk, volgens mij hebben ze sinds dit jaar ook een ster. Je moet wel een tijdje van te voren reserveren daar.
Ik moest gelijk aan dit restaurant denken toen ik je titel zag, toen ik je uitleg las denk ik niet dat dit het is wat je zoekt maar wou het toch delen. Maar je kunt hier eten in het donker, de mensen die er werken zijn blind en leiden je naar je tafel en je kunt dus niet zien wat je krijgt. De ervaring is zo ontzettend leuk ! https://ctaste.nl/
Niet een sterrenrestaurant maar wel een leuke ervaring (mijn mening) gewoon super mooie locaties Mama Kelly Secret garden Amsterdam Als je van Japans houd Yamasato in het Okura hotel Gezellig eten in the Soho house. Een high tea in de middag in het Amstel Ik kan nog wel even door gaan maar dit is dus allemaal niet sterren waardig maar wel een leuke belevenis met lekker eten.
Zoals @GossipGirlxoxo ook al zei in het okura hotel zitten 2 Japanse sterren restaurants (1 en 2 sterren). Yamazato heeft wel een ster ! Verder ben ik ook een keer bij het grill restaurant van Julius Jaspers geweest maar weet niet meer hoe die heet was ook erg lekker.
Five Flies Finest Food Flavors | Restaurant d'Vijff Vlieghen Ze noemen zich een culinair museum. Echt heerlijk gegeten.
Ik vind restaurant Sinne (1 ster) in Amsterdam echt fantastisch! Mooi opgemaakte borden en goed uitgezochte winnen ga je daar zeker vinden. En heerlijk eten! Voor een sterren restaurant ook nog betaalbaar. Wat ik ook een leuk restaurant vindt is Pesca, een vis restaurant met een soort vis markt als je binnen komt en daar kun je je eigen vissen uitkiezen en bereiding kiezen. Ook heerlijk en bijzonder! Maar niet persee chique.
Vrienden van ons gaan vaak eten bij Lars Amsterdam. Dat is echt van de mooi opgemaakte borden, heeeeeel veel hangen en ik vermoed dat die wel een ster hebben. En zo niet verdienen ze die alleen al voor de presentatie.
Door dit topic besef ik me dat wij altijd restaurants kiezen op locatie en niet op eten we gaan voor de leuke insta foto’s op meiden avond
Ik moest ook denken aan De Kas idd. Of als je van echt lekkere sushi houdt Ichi-e en dan gaan voor het verrassingsmenu.