Bijzonder restaurant Amsterdam

Discussion in 'De lounge' started by Espoir, Sep 28, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,670
    768
    113
    Over een paar maanden gaan wij een weekendje naar Amsterdam.

mijn wens is al heel lang om eens écht bijzonder uit eten te gaan, ergens waar de borden prachtig opgemaakt zijn, bij elke gang een passende wijn etc.

mag ook een sterrenrestaurant zijn, voor 1x maakt de prijs dan niet uit :)

waar moeten we écht gaan eten?

2. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

Jan 16, 2022
    2,887
    4,160
    113
    Female
    Ik vond restaurant De Kas erg leuk, volgens mij hebben ze sinds dit jaar ook een ster.
    Je moet wel een tijdje van te voren reserveren daar.

3. LizMe

LizMe Fanatiek lid

Aug 7, 2016
    3,867
    2,549
    113
    Ik moest gelijk aan dit restaurant denken toen ik je titel zag, toen ik je uitleg las denk ik niet dat dit het is wat je zoekt maar wou het toch delen. Maar je kunt hier eten in het donker, de mensen die er werken zijn blind en leiden je naar je tafel en je kunt dus niet zien wat je krijgt.
    De ervaring is zo ontzettend leuk :)!

https://ctaste.nl/

Ysabella likes this.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Niet een sterrenrestaurant maar wel een leuke ervaring (mijn mening) gewoon super mooie locaties
    Mama Kelly
    Secret garden Amsterdam
    Als je van Japans houd Yamasato in het Okura hotel
    Gezellig eten in the Soho house.
    Een high tea in de middag in het Amstel
    Ik kan nog wel even door gaan maar dit is dus allemaal niet sterren waardig maar wel een leuke belevenis met lekker eten.

5. Siepie85

Siepie85 VIP lid

Nov 8, 2013
    8,331
    8,334
    113
    Amsterdam
    Daalder! Zit op een mooie locatie en is een 1 ster restaurant. Echt een hele ervaring opzich.

6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,310
    2,677
    113
    Female
    NB
    Zoals @GossipGirlxoxo ook al zei in het okura hotel zitten 2 Japanse sterren restaurants (1 en 2 sterren). Yamazato heeft wel een ster !

Verder ben ik ook een keer bij het grill restaurant van Julius Jaspers geweest maar weet niet meer hoe die heet was ook erg lekker.

7. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,147
    9,750
    113
    Female
  8. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

Oct 28, 2020
    680
    738
    93
    Female
    Ik vind restaurant Sinne (1 ster) in Amsterdam echt fantastisch! Mooi opgemaakte borden en goed uitgezochte winnen ga je daar zeker vinden. En heerlijk eten! Voor een sterren restaurant ook nog betaalbaar.

Wat ik ook een leuk restaurant vindt is Pesca, een vis restaurant met een soort vis markt als je binnen komt en daar kun je je eigen vissen uitkiezen en bereiding kiezen. Ook heerlijk en bijzonder! Maar niet persee chique.

9. GossipGirlxoxo

Vrienden van ons gaan vaak eten bij Lars Amsterdam. Dat is echt van de mooi opgemaakte borden, heeeeeel veel hangen en ik vermoed dat die wel een ster hebben. En zo niet verdienen ze die alleen al voor de presentatie.

10. GossipGirlxoxo

Door dit topic besef ik me dat wij altijd restaurants kiezen op locatie en niet op eten :oops: we gaan voor de leuke insta foto’s op meiden avond :roflmao:

11. siets

siets Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,235
    1,687
    113
    Leiden
    Ik moest ook denken aan De Kas idd. Of als je van echt lekkere sushi houdt Ichi-e en dan gaan voor het verrassingsmenu.

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Izakaya in Amsterdam (de Pijp). Zit bij het Sir Albert hotel. Beiden een aanrader overigens!

13. Espoir

Espoir Fanatiek lid

Feb 28, 2013
    1,670
    768
    113
    Oeh! Restaurant Sinne ziet er wel echt top uit!

Droompje123 likes this.

Share This Page