Wat vind jij nou echt een vreselijk (kinder)tekenfilmpje? Ik vind de teletubies echt vreselijk! Kan er niks aan doen...
Meestal vind ik de meeste wel (Leuk) vind alleen tekenfilms waar in veel gevochten woord niks aan. Mijn zoon kijkt nu graag Bakukan weet niet hoe je het schrijft maar ik vind er niks aan hij vind het daar in tegen geweldig.
die tussen stukjes van de teletubbies inderdaad!!! geven ze van die goede voorbeelden...(maar niet heus) Echt verschrikkenlijk!!!!
Oh de teletubbies echt verschrikkelijk en helemaal die filmpjes dochter heeft het bijna nooit gezien en dan zag ik laatst een stukje en dacht oke dat niet meer. Zelf vind ik Bumba echt verschrikkelijk zo lelijk gemaakt en zo uitgemolken.
Dip en dap! Wat vreselijk die lachende giraffen. De rest van de tekenfilmpjes vind ik wel aardig (al zijn de teletubbies ook wel vervelend)
Met stip op 1: Bumba ! Doodeng vind ik die Daarna alles wat op jetix (?) komt. Vaak met moeilijke namen en veel vechten, maar daar is knul toch nog veel te jong voor Hier kijken we samen naar bruine beer in het blauwe huis. Fantastisch programma, hij vindt het ook zo leuk.
Ik moet zeggen dat mijn zoon het goed oppikt dat engels. Laatst zei ik tegen hem, je gaat vanmiddag naar de kapper. Oh zegt hij de hairdresser hahaha. Wijsneus.... Zo heeft nog meer woorden. Wat ik vreselijk vind is de Wonder team met dat irritante gezang van ze
Alfred jodukas kwak ! vooral het liedje en dan dat enge beest ieelll... Bumba en teletubbies ook echt een drama. Leren kinderen goed van praten? Da DA ipv dag dag.... En al die vecht filmpjes.
Bumba vind ik vreselijk! Mijn zoontje vind het (helaas) helemaal geweldig, en noemt hem zelfs papa Hoe hij daar bij komt? Verre vind ik piet piraat echt afschuwelijk, maar ook dat valt bij zoonlief in de smaak. Woezel en pip vind ik daarentegen echt superrr schattig, kijk ook altijd mee
Shin Chan! Wat gruwelijk. En je kinderen leren er hele slechte dingen van. Moet hier accuut uit als het op tv komt. Dat jongentje is zo vreselijk vervelend/gemeen tegen iedereen en zijn moeder mishandeld hem omdat ze gek van hem wordt, na jaaa... En op het hoogtepunt trekt hij zijn broek naar beneden en gaat met zijn blote billen staan schudden.