Peers gezocht! Omgeving Dordrecht/ Breda

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annabel88, 3 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

annabel88 Bekend lid

7 feb 2017
    548
    80
    28
    Hallo allemaal!

Misschien een long shot maar mijn jongste zoontje wordt in September 3 en het lijkt me leuk om met enige regelmaat iets af te spreken met een moeder + kindje waarmee hij hopelijk een leuke klik heeft. Jongetje of meisje maakt niet uit :).

Herken je je kind hierin? Wil graag met andere kinderen van zijn leeftijd spelen maar krijgt steevast nul op rekest: bij het zien van een kindje van zijn leeftijd gaat hij er op af en stelt hij zich voor, maar hij krijgt nooit een reactie en druipt dan schoorvoetend weer af. Ook vertelt hij graag verhalen en kan hij met oudere kinderen goed spelen (helaas willen die dat niet altijd ;)).

Hij is een leuke, meestal lieve ;) en normale peuter alleen hij mist echt aansluiting en helaas kon de PsZ dat hem ook niet bieden. Hij wil graag vriendjes maken maar de kinderen die wij zien van zijn leeftijd zijn hier niet mee bezig en spelen veelal individueel. Hij lijkt nu z’n zelfvertrouwen wat kwijt te raken en heel eerlijk; ik vind dat enorm zielig en zonde!

Dus heb jij een kindje van tussen de 2.5 en 3.5 die ook al aardig kletst en misschien wel tegen dezelfde problemen aan loopt? Ik hoor je graag!

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Hi! Je profiel is afgeschermd, dus kon je geen PB sturen.
    Ik heb een dochtertje van dezelfde leeftijd en dat is écht een sociale vlinder (heeft ze van haar vader ;)). PB me maar!

PS wat goed dat je zo actief op zoek bent gegaan voor je zoontje!

Deel Deze Pagina