He meiden. Dit is de eerste keer dat ik een "positieve" ovulatietest heb gehad. Nu graag advies hahaha.... Mijn vorige cyclus was 27 dagen. Dus dacht, laat ik eens op dag 10 (21:00uur) een testje doen. Ik had al rekbaar slijm, de dag ervoor al een beetje. De test was tot mijn verbazing licht-positief, er verscheen een vage dunne maar zichtbare streep. Dus dag 11 (vandaag) om 07:30uur weer eentje gedaan, deze was lichter dan de eerste. En om 15:30uur weer eentje, op deze test was geen streep meer te zien. Wanneer is mijn LH-piek dan geweest???? A: dag 10 al, voordat ik heb getest. B: in de nacht van dag 10 op 11 (tussen de 2 semi-positieve testen in). Ik heb dag 10, 's morgens onveilig sex gehad. Dus, ben gewoon benieuwd wanneer mijn eisprong zal zijn, en of ik kans maak op een zwangerschap. Alvast thanks!!!!
ik zou nog ff doortesten als ik jou was want een test moet toch echt wel knallen en niet licht positief zijn!
Ik heb ook al meerdere keren een licht positieve test gehad, daarna weer niet... en toen weer wel. Maar een knaltest heb ik nog niet gehad, ik test ook nog 'vrolijk' door
Ik denk zelf juist dat ik hem heb gemist. Ik weet niet hoelang je een positieve streep krijgt, welk tijdsbestek erover heen gaat. De laatste test was al geen streep meer, dus dan is het toch niet logisch dat ik door ga testen? Denk dat ik morgen mn ei al heb (dag 13) en dan 14 dagen luteale fase = 27 dagen cyclus. Mijn slijm is ook haast weg!!!! Vandaar....
IK heb ook zoiets mee gemaakt maandag voor het eerst begonnen met testen ik zat toen op cd 14 hij was licht positief en gister weer een test gedaan deze ws nog lichter.........!!!!!!!! Terwijkl ik een cyclus heb van 32 en op de site van sensitest alten uitrekenen en blijkt dat ik dan pas zaterdag me eisprong zal hebben !!!!!!!!! ZIJN ME KANSEN NU VERKEKEN................ Help my out????
Hormonen volgen geen wiskundig grafiekje en je eisprong is niet te berekenen met een algemene calculator, dus beiden meiden: gewoon nog even doortesten, die ovu-testen moeten knallen voor ze positief zijn. En als ze dan knallen, dan heb je dus 24-48 uur later pas de eisprong he?
ik ben deze maand ook voor het eerst begonnen met ovu testen! op dag 14 heel licht positief en daarna niets meer, dacht mijn kansen zijn al verkeken....niet veel geklust op die dagen! even nog doorgetest maar geen streep, toen 2 dagen niet getest en vandaag nog eens getest omdat ik wat last had van mijn maag....kei positief op dag 21! heb vaak een cyclus van 30 dagen en afgelopen maand zelfs 33, dus dit klopt beter! dus dames het kan nog hoor!
Ach we zien wel. Heb 3x getest en hou het deze maand voor gezien. Heb ik er ook nog mooi 3 over voor volgende maand! Afgelopen maandag had ik overvloeding slijm, veel draden etc. En ze zeggen dat na die dag de eisprong komt. Dus dat zou dinsdag zijn geweest. Dan hebben we toch niet raar geklust (2 dagen ervoor en 1 dag erna).... Zaadcellen leven gemiddeld 3 dagen, dus we hebben kans lijkt mij. En anders maar niet, wij zouden starten in juli, dus dit is een smokkelronde.... Wel grappig: het zou een verjaardagcadeautje zijn, en ben dan uitgerekend op valentijnsdag! Whahaha!!!!