Snap er niets meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LaNinaa, 9 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Haai!

24 aug positieve ovulatie test gehad, 2 dagen lang, met vruchtbaar slijm dat je kon uitrekken. Ei zou dan Max 26 aug moeten springen. Hier en daar krampen gehad. Dan wat waterige afscheiding, dan weer niks , dan weer wat afscheiding en nu kurk droog. vandaag negatief getest op mijn nod ( 14 dpo) nog geen bloed te bekennen, niet het idee dat ik ongesteld moet worden.

Merkte wel weer die vervelende steekjes op. Ovulatie testen gedaan, ze lopen weer op.
    Hoe kan dit? Ei niet gesprongen vorige keer? Maar kan het dan dat ei 2 weken daarna opnieuw proberen? Is toch gek?

Bijgevoegde bestanden:

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.276
    5.872
    113
    Vrouw
    #2 Kramertje, 9 sep 2020
    Laatst bewerkt: 9 sep 2020
    Het kan zeker gebeuren dat je na een positieve ovulatietest geen eisprong hebt en dat je lichaam het later nog eens probeert. Je weet enkel zeker dat er een ovulatie plaatsgevonden heeft als je er bij temperatuurt. Overigens is het niet raar dat je vaker in je cyclus streepjes hebt op een lh-test, lh is je gehele cyclus aanwezig in je lichaam. V.w.b. je NOD, deze is morgen als je een luteale fase hebt van 14 dagen.

3. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    temperaturen wil ik de volgende ronde aan beginnen. Maar ik heb vandaag een vroege test gedaan op 14 dpo. En die was negatief, dus zal morgen dan ook niet positief zijn ;).
    Dan blijf ik even doortesten.. kijken wat die streepjes gaan doen.

Deel Deze Pagina