In mijn studententijd had ik een bed van Leen Bakker...zo'n metalen spijlenbed. Nou...daar ben ik op een nacht tijdens de sex dus keihard doorheen gezakt. De hele bodem klapte in één keer op de grond, met ons erop. Het hoofd- en voeteneind bleef nog even staan, maar toen stortten die ook als een kaartenhuis in elkaar, over ons heen. Ik zal het nooit vergeten. Ik heb er ook nog een foto van gemaakt Maar goed, dat was dus mijn eerste en tevens mijn laatste ervaring met meubelen van Leen Bakker.
een tip: koop oude grenen meubels via mp, zoek een mooie kleur KRIJTVERF...en je krijgt een mooi 'ouderwets' meubelstuk naar eigen smaak, zie mijn foto's in album, t kost echt niet veel, mijn tv kast is ongeveer 25 euro. de verf is wel iets duurder dan normaal, maar hij schildert ideaal(panting the past verf) is zuinig in gebruik, dus net zo duur uiteindelijk als normaal maar ..je moet dan wél van landelijk effect houden niet van strak... succes
Ik vind dat geweldig om te doen...oude meubels opknappen. Heb nu ook weer een marktplaats-project in de schuur staan haha Mijn vriend vindt het alleen wat minder, als ik weer een adres in de middle of nowhere heb opgeduikeld waar hij dan weer een kast of tafeltje moet gaan ophalen
Hier ook een meubel opknapper.... Ik heb een salon + eetkamertafel voor 40 euro. Heb ze wit geverfd en ziet er nu super mooi uit. Verder heb ik 1 grote buikkast en een buik vitrine kast zelf opgeknapt
leuk is dat he... en dan kun je eens zeggen, ik doe dit kastje weg en zet er een nieuwe neer, of als je van kleur verandert ziet het ook weer nieuw uit... t is een beetje brocante bij mij en jullie? Strak?
Op zich niets mis met Leenbakker, wij hebben ook meubels gehad van Leenbakker zoals een kledingkast en dressior. Maar één tip: zet het in elkaar en dan gewoon laten staan Om het te verplaatsen of het verhuizen is het niet sterk genoeg voor. Maar ja dat krijg je ook voor die prijs. Wij hebben tijdens de verhuizing de kledingkast uit elkaar gehaald, en toen we hem weer in elkaar wilde zetten begon het MDF te splinteren en stond de kast opeens schuin
Wij hebben onze Leen Bakker spullen al 2x verhuisd, geen probleem. Alles staat nog recht en is nog heel
mmm veel uiteenlopende reacties... maar goed denk ook dat ik alles in de goede verhouding moet zien! ik bedoel; ik snap dat meubelen van de leenbakker niet de kwalitiet hebben als van massief houten meubelen.... bedankt voor alles reacties...
Wij hebben ook de meubels van leenbakker, licht eiken, inmiddels 5 jaar. En nog niets geen slijtage, dat valt me eerlijk gezegd alles mee . Nu zijn we natuurlijk (nog) maar met z'n tweetjes. Maar toch. De bank zit ook nog steeds super hoewel we daar mazzel mee gehad hebben, want de meeste banken van de leenbakker vond en vind ik ook totaal niet zitten! Maar ik weet van mezelf dat ik niet altijd even voorzichtig ben, dus dure meubels zijn aan mij niet echt besteed. Als dit na 10 jaar versleten is, tja jammer dan, maar als ik iets laat vallen op m'n dure tafel.. oei.. dus vandaar dat ik graag wat goedkoper shop . Ik vind de beuken series overigens niet mooi maar verder hebben ze ook prachtige andere series, die ook nog vrij massief overkomen!