Hallo dames en heren! Mijn stiefdochter heeft pas een gameboy, en ik vind het zo leuk ( ) dat ik een Nintendo DS wil kopen. Maar ik weet niet goed welk spelletje ik erbij moet kopen... Ik hou wel van spelletjes die een beetje denkwerk vereisen of zo'n simulatie spel... Wat is jullie favo game?
Mijn favo spellen zijn echt Mario Party op de DS. Is eigenlijk een redelijk simpel spel...maar zooo ontzettend verslavend. Verder ben ik helemaal wild van de Sims2 op de DS. Is echt heel erg leuk....ben er nog dagelijks mee bezig hihihi. Verder ben ik begonnen met het spel room 215...een soort detective spel waarbij je dus op van alles moet klikken om iets te vinden. Bepaalde deuren moet proberen te spelen...een roll playing game. Ja, ik ben echt totaal verliefd op de DS. Mijn dochter had dus ook eerst de gameboy..met zo'n klepje...en wij zijn daarna ook overgegaan op de DS. Ik wil nooit meer wat anders hahaha
big brain academy! die is leuk zeg! daar heb ik mezelf mee wakker gehouden tijdens het opnemen van onze demo cd met de band. je moet dan namelijk zoveel wachten...echt vermoeiend! vind tetris ook nog steeds leuk
In willekeurige volgorde: 1. de Phoenix Wright serie, ook een soort interactief verhaal. Er zijn inmiddels zo'n 4 delen van uit 2. Legend of Zelda, Phantom Hourglass... als je 1 spel koopt voor je DS, koop deze. Zelda maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden van de touchscreen van de DS, het hele spel is met de stylus te besturen. 3. Puzzle Quest: challenge of the Warlords. Echt een superspel! Helemaal leuk als je van Bejeweled houdt. Van Puzzle Quest is volgens mij ook een demo op je PC te downloaden: http://www.gamedaily.com/games/puzzle-q ... 5858/5609/ (volkomen legaal, by the way, voordat de link wordt weggehaald!).
Thanx voor jullie antwoorden! Ik zal eens googlen op de titels die jullie geven, kijken of er iets voor mij bij zit!
Effe up! Heb ondertussen een DS aangeschaft, en ik merk dat ik vooral de spellen van Mario wel leuk vind! Maar...ik ben nog altijd nieuwsgierig naar wat jullie favo spellen zijn! Brand maar los!
Ik heb een DS gekregen van mij man voor mijn verjaardag. VInd hem super. Mario kart en die brain training vind ik tot nu toe het leuks. Je heb ook nidendog of zo iets.... Lijkt mij ook Leuk maar heb alleen in het engels en ik kan geen engels. dus dat ivnd ik wel jammer
Ik heb zo'n kaartje gekocht via internet voor 45 euro.......daar kan je iets van 20 spelletjes opzetten (downloaden via pc) Ik heb er van alles op staan.......en als ik het zat ben gooi ik het eraf en download weer nieuwe spelletjes
Hier ook een DS fan. Mijn favoriete games: Alles met Mario Simcity Sonic Golf Tennis En nog een hele hoop anderen. Ook ik heb een R4DS kaartje en inmiddels meerdere micro sd kaartjes gekocht. Die zijn bij de mediamarkt een euro of 7. Zo kan ik die spellen gewoon houden ipv steeds nieuwe eraf halen en erop zetten.
precis heb ik ook mijn favo spellen zijn harvestmoon island of happyness another code : moet je ook allerlei puzzlejtes oplossen Mario party als je me een pb stuurt kan ik je via msn een link geven naar alle spellen die er zijn weet namelijk niet of het via het forum mag Volgend jaar komt er een nieuwe ds uit de DSI en ook die ga ik halen hahah
Ik heb ook de ds en ik vind m helemaal leuk. Ik heb een kaart erbij die ik gekocht heb voor 70 euro met iets van 4 cd-roms. Heb nu echt superveel spellen waaronder ook mariospellen enzo die normaal alleen al per stuk iets van 45 kosten... Ik heb trouwens wel de nederlandse nintendogs en dat is inderdaad wel grappig, maar moet zeggen dat ik in het begin de hondjes netjes elke dag bijhield, maar nu niet meer...