ervaring meubels leenbakker

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik vind Leenbakker rommel.
    Zoals eerder gezegd, ik zou dan ook liever naar ikea gaan.

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wij hebben ikea meubels en die hebben we al meer dan vijf jaar!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij hebben voor de 2e keer het bankstel van leenbakker. Zit en staat nog hartstikke prima! Maar we zijn niet echt zuinig op onze meubels, dus we vervangen het vrij snel. Over een jaar of 2 willen we verhuizen en komt er een nieuw bankstel, dan hebben we dit bankstel 4 jaar gehad.

4. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

heb ook 1 kast, tafel, salontafel van leenbakker al ruim 8 jaar en er is nog niks mis mee

Grtjes Maria

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik zou ook naar Leen Bakker gaan ipv Ikea. Wij hebben nu een salontafel, tv meubel en bureau van de Ikea en het is echt knudde! De salontafel is al helemaal kapot, allemaal putten en scheuren. En in het bureau zit een gat omdat er een keer iets op viel.
    We doen helemaal niet ruig met die spullen, maar het kan echt niet tegen een stootje.

Nee hoor, doe mij maar Leen Bakker!

6. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Onze hele inrichting is een mix van Leen Bakker en Ikea. Mij bevalt het prima. Niks mis mee.

7. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind Leenbakker leuk als je als student op kamers gaat en voor een lage prijs wat meubels moet kopen. Voor een gewoon huishouden vind ik het prul.
    Bureautje heb ik er wel vandaan, maar dat staat ook niet in de woonkamer ;)

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @San precies hoe ik het ook zie ;).

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vind het echt troep. In ons vorige huis hadden we er wel een en ander van, maar niets overleefde de verhuizing (welgeteld 500 meter verder). En ik vind het er vaak nogal goedkoop uitzien. Ik zou eerder voor een tweedehands inboedel gaan dan voor nieuwe leenbakker spullen.

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb grenen meubelen van de leen bakker. Ongeveer 5 jaar geleden gekocht. Ik wou even snel wat goedkopers hebben, maar ik moet zeggen dat het nog steeds goed is.

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Voor de duidelijkheid: wij hadden wel van dat spaanplaat spul, niet van echt hout. Denk dat dat wel steviger is.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zou het ook niet aanraden. Heb zelf gewoon meubels laten maken (daar hangt dan ook wel een ander prijskaartje aan) dus zelf heb ik niet echt ervaring met LeenBakker, maar een vriendin van mij wel. Ik vind het er al erg goedkoop uit zien en is snel beschadigd. Zij had ook veel problemen met de levering (bij voorbaat al beschadigingen). Ze heeft maanden moeten wachten voordat het verholpen was.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben een bank van Leen Bakker en zijn daar tot nu toe wel tevreden over.
    Het is geen bank waar we jaren mee kunnen doen. Daar hebben we wel voor gekozen.
    De levering van de bank was wel wat moeizaam. De eerste bank was kapot en bij de tweede konden we een poot er niet inschroeven. Dit alles heeft veel energie en veel telefoontjes gekost.
    Maar... bank is mooi! :)

Deel Deze Pagina