Hallo dames, Ik heb sinds 2 maanden een anticonceptiestaafje in mijn arm. Ik heb nog steeds elke dag donkerbruine afscheiding maar dat is het probleem niet aangezien ik eigenlijk de 3 maanden moet afwachten. Maar wat wel raar is dat mijn buik met de dag dikker lijkt te worden en opgeblazen en pijnlijk. Iemand ervaring hiermee want ik kan echt noooit aangekomen zijn ik lijk wel weer maanden zwanger echt verschrikkelijk. Als ik hem probeer in te houden dan voel ik steken maar niet altijd. Groetjes J
ik heb ook implanon gehad maar heb daar geen last van gehad ik zou als ik jou was de ha of de gyn ff bellen succes ermee ps ik werd met de implanon niet meer ongi was erg tevreden over
hebben zij voor het zetten van de implanon een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten? Ik zou inderdaad contact opnemen met de ha of gyn.
Ze hebben geen zwangerschapstest gedaan omdat we nauwelijks seks hadden omdat ik daarvoor 8 weken bevallen was. Ik ben het nu al beu ik kom nooit aan op mijn buik maar nu heb ik alleen maar een dikke buik echt vreemd ik kon wel zwanger zijn.
Mijn vriendin was ook zwanger, huisarts had de implanon niet goed gezet. Ik zou toch eens een test doen als ik jou was.